Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، انتصاب مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی را به جامعه کشاورزی کشور تبریک گفت

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، انتصاب جوانی مومن و انقلابی را به عنوان مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج جهاد کشاورزی به جامعه بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، انتصاب مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی را به جامعه کشاورزی کشور تبریک گفت

به گزارش خبرنگار ایانا، مهرداد پاکار، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در ادامه این دیدار، ضمن بیان چند محور مهم بر پیشرفت اعتقادی و کاری مجموعه ها تأکید و خاطرنشان کرد: مسئولیت معنوی مرکز مقاومت بسیـج در وزارت جهاد کشاورزی سنگین است، بسیـج پدر معنوی وزارت جهاد کشاورزی است و باید در هر کاری با اندیشه پدرانه در مجموعه مشارکت کند.

ربانی در رابطه با تأثیر کار فرهنگی با حضور دستگاه‌های دیگر در کنار بسیج اظهار داشت: سعی کنید با روابط عمومی وزارتخانه، ایثارگران و حوزه نمایندگی ولی فقیه تعامل داشته باشید که با همفکری با این دستگاه‌ها می‌توانید در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی بیشتر مؤثر باشید.

وی در رابطه با به کارگیری نیروی انسانی در بسیج گفت: سعی کنید از نیروهای صادق و با ایمان در مجموعه استفاده کنید و از سفارشات افراد دوری کنید.

نماینده ولی فقیه در رابطه با مبارزه با فساد در مجموعه گفت: یکی از اهداف مرکز مقاومت بسیج مبارزه با فساد در مجموعه است و با تحقیق و تفحص و کار اطلاعاتی می توانید فساد را در مجموعه ریشه کن کنید.

وی گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در کنار مرکز مقاومت بسیج است و نگاه حوزه نمایندگی به آینده وزارت جهاد و نهادهای مرتبط نگاهی روشن و پر از امید است.

ربانی همچنین در ابتدای این دیدار، پاکار را فرمانده ای خوش فکر، پر تلاش، جوان و انقلابی دانست و گفت : مسئولیت جدید را به شما و جامعه بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی تبریک می‌گویم.

در ادامه، مهرداد پاکار ضمن قدردانی از توصیه‌های حجت الاسلام والمسلمین ربانی، گفت: امیدواریم با تعامل، همراهی و هم افزایی بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و دغدغه های ولی امر مسلمین حرکت‌های مؤثر و خوبی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج وزارت جهاد کشاورزی تمام اقدامات خود را در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی انجام خواهد داد و معیار و شاخص اقدامات خود را منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی قرار داده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید