Iranian Agriculture News Agency

تیموری:

هم افزایی بسیج و بازرسی وزارت جهاد کشاورزی برای اصلاح نظام اقتصادی کشور

فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: این طرح اصلاح نظام اقتصادی کشور را در پی دارد و این هم افزایی می تواند در اجرای طرح موثر باشد.

هم افزایی بسیج و بازرسی وزارت جهاد کشاورزی برای اصلاح نظام اقتصادی کشور

به گزارش خبرنگار ایانا، سرهنگ وحید تیموری فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه محمد رسول الله(ص) در جلسه مشترک با دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی که پای کار ساماندهی هدفمندی یارانه ها است، گفت: فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی پیگیر امور هم افزایی در وزارت جهاد کشاورزی است.

وی ادامه داد: ما در قدم اول باید همفکر و هم افزا باشیم و باید نسبت به اهداف و آورده این طرح  برای کشور، نظام و مردم  آگاه باشیم تا بتوانیم جامعه هدف را توجیه کنیم.

تیموری با بیان اینکه یک اصلاح اقتصادی در حال انجام است، افزود: اگر این طرح در سال های گذشته توسط دولت های مختلف انجام می شد هزینه های آن به مراتب کمتر بود.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم درصدد اجرای این طرح است، یادآور شد: رئیس جمهور گفته است که آبروی خودمان را برای اجرای این طرح گذاشته‌ایم.

فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه آورده این طرح برای مردم است، یادآور شد: این طرح اصلاح نظام اقتصادی کشور را در پی دارد.

به گفته‌ وی، نگاه و تفکر بسیجی لازمه اجرای این طرح بوده  و رئیس جمهور درصدد اجرای این کار سنگین است.

تیموری ادامه داد: امروز بسیج و همه‌ی نیروهای جهاد باید پای کار باشند تا مردم احساس کنند که تمام تلاش ها برای آنان است، در همه نظام اعم از وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صمت، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بسیج پای کار آمده اند.

وی یادآور شد: بسیج وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده که می‌تواند در این بخش کمک کند و بسیج این توانمندی و ظرفیت را در بحث بازرسی ونظارت ها دارد و باید با نگاه خوبی که در وزات جهاد کشاورزی وجود دارد، از ظرفیت بسیج در این حوزه استفاده کنیم.

فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه بسیج متعلق به هیچ دولتی نیست، افزود: ما یک راه و هدف داریم که باید به آن عمل کنیم.

وی تصریح کرد: آرامش امروز بازار، مردم و مسولین به طرح کمک می‌کند تا آنچه شایسته نظام است رقم بخورد، ما باید در تامین کالاهای اساسی نظارت داشته باشیم و کالای تولیدی دقیق انتقال یابد.

تیموری ادامه داد: بسیج باید در نظارت ها کمک کند و ظرفیت سازی ارزشمندی در جهت کشاورزی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه امروز باید همه تلاشمان اجرای طرح به نحو احسنت این طرح باشد، افزود: باید اجرای آن را با اخلاق به نتیجه برسانیم.

فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه محمد رسول الله(ص) در پایان گفت: اگر مردم پای کار انقلاب باشند به انقلاب هیچ آسیبی وارد نخواهد شد و ما در مجموعه بسیج در خدمت همه دستگاه ها و وزارتخانه ها هستیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید