Iranian Agriculture News Agency

امرالهی خبر داد:

افزایش سرعت نظارت بر بازار با همراهی بسیج وزارت جهاد کشاورزی

ارجاع ۴۵ هزار پرونده تخلفاتی به سازمان تعزیرات حکومتی

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: حضور و همراهی بسیج وزارت جهاد کشاورزی سبب می شود تا گزارشات مردمی توسط آنان ارسال شود و بازار را کنترل کنیم.

افزایش سرعت نظارت بر بازار با همراهی بسیج وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در جلسه با فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی، ضمن تشکر از همراهی بسیج وزارت جهاد کشاورزی در بازرسی ها، گفت: پس از بازگشت قانون انتزاع به وزارت جهاد کشاورزی از آذرماه سال گذشته بسیج اصناف در سراسر کشور به کمک ما آمده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیروهای اعزامی به واحدهای بازرسی، نیروی وزارت جهادکشاورزی به همراه نیروی بسیج است.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه جنس کمک بسیج وزارت جهادکشاورزی با بسیج اصناف متفاوت است، یادآور شد: بسیج جهاد کشاورزی از بدنه وزارتخانه است و می‌تواند برخی از خلا ها را پوشش دهد.

 به گفته امراللهی، دسترسی بسیاری از سامانه ها برای بحث بازرسی و نظارت اخذ شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ است، افزود: بسیج یک ذهنیت برجسته و بالا در جامعه ما است.

وی از کشف ۲ هزار تن روغن در مازندران در شب گذشته خبر داد و افزود: از ۱۵ آذز ماه تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بازرسی در سراسر کشور انجام داده ایم؛ همچنین بیش از ۴۵ هزار پرونده تخلفاتی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کردیم. 

امرالهی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی کردن نظارت ها، افزود: ما فقط به عنوان مجری عمل می کنیم. 

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی افزود: حضور و همراهی بسیج وزارت جهاد کشاورزی سبب می شود تا گزارشات مردمی توسط آنان ارسال شود و بازار را کنترل کنیم.

 وی در طرح رصد قیمتی بسیجیانی که به ما ملحق می‌شوند می‌توانند به عنوان بازرس همراه ما باشند، افزود: حدود ۹۵۰ پایگاه بسیج جهاد کشاورزی در سطح کشور وجود دارد  که تعداد بازرسین ما را به صورت  چشمگیر افزایش خواهد داد.

 

امرالهی ادامه داد: بازرسین وزارت جهاد کشاورزی شبانه روز در حال بازرسی از مراکز مختلف در حوزه تامین و پشتبانی هستند تا ما بتوانیم یک آرامشی به مردم برسانیم. 

وی یادآور شد: در سراسر کشور مدیران بازرسی وزارت جهاد کشاورزی دسترسی به سامانه جامع تجارت دارند.

به گفته‌ مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد صنفی پروانه دار در کشور وجود دارد‌.

وی با تاکید بر اینکه بازرسین جهادکشاورزی در حوزه کالاهای اساسی ۲۴ ساعته است و تعطیلی برای آن وجود ندارد، افزود: دشمن در همه زمینه ها آماده  نشسته است و برای ما رضایت مردم مهم است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید