Iranian Agriculture News Agency

عالی در گفتگو با ایانا:

اعلام آمادگی شرکت های تعاونی دامداران برای همراهی دولت در اجرای مردمی سازی یارانه ها

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی دامداران ایران گفت: دامداران و تولیدکنندگان دولت را در این شرایط همراهی خواهند کرد.

اعلام آمادگی شرکت های تعاونی دامداران برای همراهی دولت در اجرای مردمی سازی یارانه ها

مجتبی عالی مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی دامداران ایران در گفتگو با خبرنگار ایانا، در رابطه با حذف ارز ترجیحی اظهار کرد: تمام شرکت های تعاونی دامداران کشور آمادگی لازم برای در اختیار قرار دادن نهاده های دامی، حتی به صورت مدت دار به دامداران روستایی و عشایری را دارند تا دامداران مشکل نقدینگی و عدم توانایی برای تامین نهاده دامی را نداشته باشند.

وی با اشاره به این که تمام شرکت های تعاونی دامداران دارای سکوی جمع آوری شیر هستند، افزود: شیر مازاد دامداران برای تحویل به کارخانجات شیر خشک را در دستور کار قرار داده ایم تا برای صادرات آماده شود.

عالی خاطر نشان کرد: تسهیلات به دامداران خرد از طریق شرکت های تعاونی انجام می شود که نسبت به ضوابط بانکی آسان تر است و دامداران بدون مشکل و نگرانی می توانند تسهیلات را دریافت کنند.

وی افزود: اتحادیه دامداران قصد دارد با صادرکردن شیرخشک و دام زنده به کشورهای خلیج فارس، نهاده دامی مورد نیاز دامداران راتهیه کند و نقدینگی هم باید 5 برابر میزان فعلی در اختیار دامداران قرار گیرد تا مشکل نداشته باشند.

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی دامداران ایران ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی تولیدکننده، مصرف کننده و دولت از بحران ایجاد شده با سربلندی خارج شویم و دامداران و تولیدکنندگان دولت را در این شرایط همراهی خواهند کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید