Iranian Agriculture News Agency

عرضه روغن و ماکارونی در بازارهای استان سمنان ادامه دارد

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در ارتباط با کمبود روغن گفت: تأخیر در تولید روغن طی هفته گذشته در سطح کشور توسط تولیدکنندگان روغن و همچنین افزایش تقاضا در روزهای اخیر التهاب بازار را به همراه داشت.

عرضه روغن و ماکارونی در بازارهای استان سمنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، خدابخش عرب اظهار کرد: تا کنون قیمت روغن هیچ تغییری نداشته است و قیمت همان قیمت سال گذشته است.

وی افزود: نخستین مرحله از روغن سهم استان برای سال جاری به میزان ۶۳۹ تن ویژه پخت‌وپز و ۲۵۶ تن ویژه سرخ کردن به استان ابلاغ شده و به مرور در حال انتقال و توزیع در سطح بازار به‌صورت مویرگی است.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: البته جریان تأمین و عرضه برای روغن برای در روزهای آینده بهتر می‌شود و در حال رصد شرایط هستیم و با توجه به تأمین سهم استان وضعیت بهتر خواهد شد و قیمت هم چه در سطح استان و چه در کشور قیمت کماکان طبق گذشته بوده و افزایش قیمتی نداشته‌ایم اگر تصمیم‌گیری جدیدی در سطح کشور ارتقا اتخاذ شود که در اسرع وقت به‌طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عرب خاطرنشان کرد: در زمینه تأمین و عرضه روغن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بنا به تقسیم‌کاری که در سطح کشور انجام شده است باید از طریق مدیران هم این فروشگاه انجام شود که این مهم رصد و ارزیابی می‌شود که تأمین و عرضه در این فروشگاه‌ها به‌موقع انجام شود.

وی گفت: در زمینه مشکلات عرضه ماکارونی هم افزایش قیمت آرد صنف و صنعت در روزهای اخیر اتفاق افتاد و این افزایش قیمت روی افزایش تقاضا تأثیر داشت و ما شاهد کمبود ماکارونی در برخی از فروشگاه‌ها بودیم ضمن اینکه عرضه ماکارونی اگرچه کم اما در حال تأمین و عرضه است.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تأکید کرد: افزایش قیمت برای ماکارونی فقط در شرایطی برای تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مجاز است که تولید ماکارونی با آرد قیمت جدید تولید شده باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید