Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی در قزوین اتخاذ شده است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی در این استان اتخاذ شده و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی در قزوین اتخاذ شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که با حضور سعیدجلالی نیا مدیرکل بازرسی و نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی برگزار شده بود افزود: علاوه بر تمهیدات موجود در اصلاح هدفمندی نظام یارانه‌ها اولویت کنونی ما خرید مازاد تولید در استان است.

وی، یکی از برنامه‌های در دستور کار را نگهداشت دام در مجموعه گوشت زیاران عنوان کرد و گفت: با تدابیر و راهکارهای موجود می‌توان گوشت گرم مورد نیاز قزوین و سایر استان‌های همجوار را فراهم کرد.

افلاطونی به گشت‌های مشترک نظارتی در بازار قزوین اشاره کرد و گفت: ۸۰ پرسنل از سازمان جهاد کشاورزی آموزش دیده‌اند و با تشکیل ۵۰۷ پرونده و رسیدگی به  ۳۱۰ شکایت مردمی نزدیک به سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی صادر شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه نانوایی‌ها نیز نظارت‌ها تشدید شده و علاوه بر اینکه بازرسان بر این واحدها تمرکز دارند، از ظرفیت سایر نهادهای نیز برای نظارت بر عملکرد آرد و نان استفاده شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید