Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

سامانه نظارت هوشمند بر نانوایی استان اجرا می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با هدف نظارت و بازرسی دقیق بر واحدهای پخت نان سامانه نظارت هوشمند بر نانوایی استان اجرا می شود.

سامانه نظارت هوشمند بر نانوایی استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی صبح چهارشنبه در در جلسه امنیت اقتصادی که در دادگستری کل استان و با حضور شعبانی رییس کل دادگستری استان ، سعید جلالی نیا مدیر کل بازرسی و نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی ، پیله فروش معاون اقتصادی استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی برگزار گفت : این سامانه از طریق واحد رشد مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان طراحی و بصورت آزمایشی در نانوایی نیز نصب شده که در اینده نزدیک در کلیه واحد های نانوایی استان نصب خواهد شد.

وی در ادامه بر لزوم شیفت بندی تعطیلات واحدهای نانوایی بجز روز جمعه تاکید کرد و گفت: در طرح جدید علاوه بر افزایش ساعت پخت نان ، تعطیلات نانوایی ها از روز جمعه به کل هفته تقسیم می شود تا در ایام هفته بویژه روز جمعه با مشکل عرضه نان مواجه نشویم.

افلاطونی اضافه کرد: در راستای حل مشکل مردم در تامین نان از روز گذشته ۱۴ واحد نانوایی در سطح شهر قزوین با افزایش سهمیه در دو نوبت کاری پخت نان دارند و اگر لازم باشه این واحد ها تا ۳۰ واحد افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: همچنین ۴ دستگاه نانوایی سیار مدیریت بحران استان آماده پخت نان در سطح استان هستند که یک واحد آن از روز گذشته در شهر مهرگان شروع بکار کرده است.

به گفته وی، همچنین غرفه های تعاون روستایی در سطح شهر قزوین آماده توزیع نان بسته بندی هستند.

افلاطونی بر روند نظارت و بازرسی از واحد های نانوایی اشاره کرد و‌ گفت : طی دو ماه گذشته ۱۳۸۰ مورد بازرسی از واحد های نانوایی استان انجام شده است که در این راستا ۱۰۱ پرونده تشکیل و ۹ واحد نانوایی بعلت تخلف پلمپ شده اند.

وی، عمده تخلف واحد های نانوایی عرضه خارج از شبکه ، کم فروشی و کیفیت نامناسب نان عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید