Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

امور اراضی در کانون فعالیت‌های جهاد کشاورزی است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: امور اراضی با توجه به ماموریت‌های متنوع در حوزه زمین‌های کشاورزی در کانون فعالیت‌های جهاد کشاورزی قرار دارد.

امور اراضی در کانون فعالیت‌های جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیریت امور اراضی استان قزوین افزود: با توجه به اینکه بخش اعظمی از اراضی استان قزوین در کاربری کشاورزی قرار دارد، پرداختن به این میزان اراضی دامنه فعالیت امور اراضی را گسترش می‌دهد.

وی اضافه کرد: کارهای بسیار با اهمیتی بر عهده امور اراضی قرار دارد که مهم ترین آن‌ها مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی، اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی زراعی و باغی و رفع تداخل اراضی است.

افلاطونی تاکید کرد: خوشبختانه به همت یگان حفاظت امور اراضی و تشدید گشت‌های نظارتی اشرافیت بالایی در شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز حاصل شده که همواره با همکاری دستگاه قضایی با آن‌ها مقابله می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: حفظ اراضی کشاورزی از هرگونه دست اندازی‌ها با هدف توسعه تولید و همچنین افزایش بهره وری بخش کشاورزی باید به عنوان یک اولویت در سرلوحه این مدیریت قرار گیرد.

در پایان این مراسم از اقدامات پرویز عبدی مدیر سابق امور اراضی استان قزوین تقدیر و مهدی رحماندوست به عنوان سرپرست مدیریت امور اراضی استان منصوب شد.

گفتنی است در همین نشست پرویز عبدی به عنوان مشاور و جانشین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین امور اراضی منصوب شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید