Iranian Agriculture News Agency

فروزان تشریح کرد:

جهاد کشاورزی فارس 3420 میلیارد ریال هزینه کرد

مدیر امور مالی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در سال مالی 1400 اعتبارات هزینه ای این سازمان از محل منابع استانی و ابلاغی 3420 میلیارد و 502 میلیون و 800 هزار ریال بود که هزینه شد.

جهاد کشاورزی فارس 3420 میلیارد ریال هزینه کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، فاطمه فروزان با بیان اینکه بخش اعظم اعتبارات هزینه ای، استانی بود، تصریح کرد: این بخش به میزان 3127 میلیارد و 629 میلیون ریال در سر فصل های حقوق و مزایای کارکنان، پرداخت مطالبات سنواتی بازنشستگان و هزینه های جاری سازمان صرف شده است. 

ذیحساب سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه هزینه های مرتبط با امور اراضی، امور دام، پرداخت یارانه های بذر، نهال و خرید کود و سم از محل منابع ابلاغی تامین و پرداخت شده است، اظهار کرد: سهم استان فارس از این بخش اعتبارات ابلاغی 292 میلیارد و 873 میلیون و 800 هزار ریال بوده که به مصرف امور مربوطه رسیده است.

مدیر امور مالی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اضافه کرد: در قسمت اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در بخش استانی و ملی نیز مبلغ 2204 میلیارد و 699 میلیون و 116 هزار و 667 ریال به صورت نقد و اسناد خزانه دریافت شده است.

فروزان با بیان اینکه صرف اعتبارات تخصیصی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با دقت و توجه ویژه صورت می گیرد، ابراز کرد: امیدواریم با تامین و تخصیص کافی و به موقع اعتبارات گامی موثر در توسعه بخش کشاورزی این استان برداریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید