Iranian Agriculture News Agency

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی معرفی شد

طی حکمی از طرف حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ،حجت الاسلام رضا میرزاجانی به سمت سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی معرفی شد وحکم ابلاغ توسط حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه شهرستان ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان به وی اعطا شد و از زحمات ارزشمند و صادقانه حجت الاسلام رضا میرزایی در طی دو سال تصدی این سمت تجلیل و قدر دانی شد.

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانادر آذربایجان غربی ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در آیین تکریم و معارفه سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین روح‌الله رحمانی مهر مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از روحانیون و مدیران سازمانی برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: بخشی از فرمایشات رهبر انقلاب به صراحت درباره مأموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی است و تأکید ایشان بر توسعه تولید دانش بنیان در حوزه کشاورزی و تولید گندم ، دانه های روغنی و گیاهان دارویی و .. باید با جدیت پیگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: گردش مالی 90 هزار میلیارد تومانی بخش کشاورزی استان نشان از پتانسیل بالای این بخش در رونق اقتصادی و تامین امنیت غذایی استان است که نیاز است از این بخش حمایت شود.

وی با بیان اینکه حوزه نمایندگی ولی فقیه در ادارات ، وظیفه ارتقای کارآمدی نیروی انسانی از لحاظ معرفتی و اخلاقی ، افزایش انگیزه و امید در کارکنان را برعهده دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها هم مورد توجه مجلس و دولت است که باید اجرا شود بی‌شک نقش روحانیون در مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانها ، برای تببین و روشنگری افکار عمومی در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است .

امام جمعه شهرستان ارومیه تاکید کرد: همه اعمال ما باید مبتنی بر تقوا باشد ومسئولان باید ارتباط با خداوند متعال ، تحویل و خدمت صادقانه در مسئولیت و یاری از خداوند در انجام وظایف محوله را در سرلوحه کارهای اجرایی خود قرار دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید