Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز برگزار می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ادوات، ماشین آلات، نهاده ها و سیستم های آبیاری در شهرستان شیراز از روز سه شنبه بیستم اردیبهشت ماه آغاز به کار می کند.

نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز  برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور تصریح کرد: در نمایشگاه مذکور 159 شرکت کننده داخلی و دو هیئت عالی رتبه از کشورهای عراق و افغانستان حضور دارند.

به گفته وی؛ هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، در مساحتی بالغ بر 9800 مترمربع و در سالن های حافظ، بهار، نرگس، سرو، ملاصدرا، اردیبهشت و فضای باز برگزار می شود.

 او اضافه کرد: در این نمایشگاه 67 شرکت با زمینه فعالیت ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون، 50 شرکت با موضوع نهاده ها و 42 شرکت در زمینه سیستم های آبیاری و آبرسانی حضور دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: کارشناسان با تجربه و خبره این سازمان در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه ای در سالن حافظ حضور دارند و به بازدیدکنندگان مشاوره های علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.

وی افزود: شناساندن پتانسیل های داخلی و خارجی ، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه های مختلف از جمله ماشین آلات توسعه صنایع کشاورزی در کشور، ایجاد اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ،توسعه صادرات بخش کشاورزی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دهقان پور اظهار کرد: هماهنگی لازم به منظور بازدید بیش از دو هزار نفر از کشاورزان پیشرو و برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی صورت گرفته است.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ادوات، ماشین آلات، نهاده ها و سیستم های آبیاری از بیستم تا بیست و سوم اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان فارس از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید