Iranian Agriculture News Agency

یارانه نهال به باغداران کوار پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار از پرداخت 900 میلیون ریال یارانه نهال به باغداران این شهرستان خبر داد.

یارانه نهال به باغداران کوار پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عبدالرسول جوکار با اشاره به اینکه تخصیص یارانه به نهال با هدف احداث باغ های سالم، تجاری، کم آب بر و مکانیزه صورت می گیرد، گفت: مبالغ مذکور به 12 نفر از باغداران برای احداث 28 هکتار باغ تخصیص یافت.

این مقام مسئول با بیان اینکه یارانه به باغدارانی که نهال مورد نیاز خود را از ارقام تجاری انتخاب و از نهالستان های مجوز دار تهیه نموده اند، اختصاص یافته است، تصریح کرد: یارانه شامل طرح های سرشاخه کاری الگویی انگور، توسعه باغات انگور با ارقام امید بخش، زیتون با ارقام روغنی، انجیر و پیوندک باغات پسته شده است.

جوکار اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان کوار دارای شرایط آب و هوایی مساعد برای توسعه کشت بسیاری از گونه های باغی است، احداث نهالستان مجوز دار از برنامه های اولویت دار این مدیریت است تا بخشی از نهال مورد نیاز باغداران در این شهرستان تامین شود.

او ابراز کرد: متقاضیان دریافت یارانه نهال می بایست نسبت به ارائه درخواست کتبی، گواهی سلامت نهال، تصویر مجوز نهالستان، مدارک هویتی فردی و مالکیت زمین و پروانه چاه به مدیریت جهاد کشاورزی اقدام تا پس از بررسی در لیست مشمولین قرار گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید