Iranian Agriculture News Agency

رئیس دانشگاه کردستان:

کشاورزی محور اصلی توسعه کردستان است

دانشگاه کردستان به منظور توسعه همکاری در زمینه‌های کشاورزی، تفاهم نامه چهار جانبه‌ای را با جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی امضا کرد.

کشاورزی محور اصلی توسعه کردستان است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، رحمت صادقی در جلسه‌ای که به منظور امضای تفاهم نامه تشکیل شد، اظهار کرد: کشاورزی ظرفیت اصلی و استراتژیک استان است و به همین دلیل چنانچه بخواهیم برای استان کاری از پیش ببریم باید حتما کشاورزی را به عنوان محور اصلی مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه ارتباطات خوبی بین دانشگاه و سازمان‌های جهاد کشاورزی و منابع طبیعی وجود دارد و هدف از این ارتباط ورود علم و دانش به عرصه کشاورزی به منظور اقتصادی‌تر کردن این حوزه است.

رئیس دانشگاه کردستان عنوان کرد: امیدواریم این تفاهم نامه موجب شود ما جدی تر و عملیاتی‌تر در این زمینه ورود پیدا کنیم و تلاشی مضاعف می‌کنیم تا بخشی از پژوهش‌ها را به سمت نیازها و مشکلات کشاورزی استان سوق دهیم و امیدواریم نتایج خوبی برای استان در بر داشته باشد.

وی اعلام کرد: باید سعی کنیم ارتباط دانشگاه و بخش اجرا چنان تنگاتنگ شود که بدون همکاری و بهره گیری از ظرفیت‌های یکدیگر امکان ادامه فعالیت نداشته باشند.

در ادامه روسای منابع طبیعی کردستان، جهاد کشاورزی استان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی نیز ضمن تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه کردستان در حوزه‌های مربوطه، خواستار اجرای همه بندهای تفاهم نامه و عملیاتی کردن آن شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید