Iranian Agriculture News Agency

رنجبر خبر داد:

تخصیص قریب به 4 هزار تن ذرت به گاوداران فارس

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تامین، تخصیص و توزیع قریب به 4 هزار تن ذرت دانه ای برای گاوداران این استان خبر داد.

تخصیص قریب به 4 هزار تن ذرت به گاوداران فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عبدالمجید رنجبر با اشاره به پیگیری های مستمر استانی برای جذب سهمیه نهاده های دامی گفت: در این تخصیص بیش از 1985 تن ذرت دانه ای به واحد های پرورش گاو شیری روستایی و نیمه صنعتی اختصاص یافته است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مقادیر تخصیصی برای بازه زمانی یک ماه تعیین و مشخص شده است، اظهار کرد: در این مرحله بیش از 1927 تن از نهاده ی مذکور به واحد های پروار بندی گوساله استان فارس تعلق یافته است.

رنجبر با بیان اینکه فرایند توزیع نهاده دامی از طریق سامانه بر خط بازارگاه انجام می شود، ابراز کرد: سهمیه ذرت دانه ای گاوداران پس از بارگذاری در سامانه مذکور به وسیله اتحادیه های استانی خریداری و در بین گاوداران توزیع می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از رایزنی های لازم و پیگیری  ها برای تامین نهاده مورد نیاز دامداران دام سبک و گاوداران صنعتی خبر داد و افزود: این سهمیه ها به زودی تخصیص و اعلام می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید