Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

عید فطر جشن فطرتهای پاکی است که در ماه مهمانی خدا به وصل و قربش نایل شده‌اند

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به خانواده بزرگ جهادکشاورزی تبریک گفته و تاکید نمود: عید فطر جشن فطرتهای پاکی است که در ماه مهمانی خدا به وصل و قربش نایل شده‌اند.

عید فطر جشن فطرتهای پاکی است که در ماه مهمانی خدا به وصل و قربش نایل شده‌اند

متن کامل پیام مهندس اکبر فتحی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

فطر جشن فطرتهای پاکی است که در ماه مهمانی خدا به وصل و قربش نایل شده‌اند و در چشمه فیاض الهی رمضان وجود خود را از غبارهای دنیوی زدوده‌اند و شایسته و سربلند از آزمون اخلاص و بردباری به سرمنزل توبه و بازگشت به درگاه خداوند یکتا رسیده‌اند تا در طلیعه ماه شوال این بزم عظیم، خداوند را شاکر باشد.

بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) در تبیین معنای عید واقعی می فرمایند: عید واقعی آن وقتی است که انسان رضای خدا را به دست بیاورد، درون خود را اصلاح کند ، مقام معظم رهبری نیز می فرمایند: «ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیبه در نفس خویش استفاده کنند».

 اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه هموطنان بخصوص خانواده بزرگ جهادکشاورزی ، همکاران ارجمندم در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه و کشاورزان و بهره برداران استان به عنوان متولیان اصلی تامین امنیت غذایی مردم تبریک عرض نموده، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

 

               اکبر فتحی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید