Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل دفتر نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی:

سنگر های دفاتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی باید منشاء تحول خواهی باشند

جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد.

سنگر های دفاتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی باید منشاء تحول خواهی باشند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه،در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین میرزایی سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پرداخت.

گزارش برگزاری برنامه های کمیته روستایی و عشایری، ارائه برنامه های کمیته دهه فجر،برگزاری برنامه های آموزشی ،برنامه های فرهنگی ،بازدید از ادارات تابعه و سرکشی به همکاران سازمان و ادارت تابعه،بازدید از کشتارگاه ها،شرکت در جلسات شورای معاونین،برگزاری جلسات ملی و مناسبتی،برگزاری مراسم روز زن،برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی و محافل انس با قرآن،دیدار با ائمه جمعه و مدیران استانی و رئوس گزارش حجت الاسلام و المسلمین میرزایی را بخود اختصاص داد.

مشاور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین میرزایی گفت: آخر ماه رمضان فرصتی است برای محاسبه اعمال مسلمانان و اینکه روزه و ایام ماه مبارک رمضان چه تاثیری در شیوه زندگی مسلمین داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب افزود: باید در گام دوم انقلاب به جهاد تبیین توجه شود و تلاش ها و اقدامات صورت گرفته تبیین شود تا مانع از تحریف واقعیات شویم.

وی آنگاه افزود: تحولات زیر بنایی زیادی در حوزه نمایندگی ولی فقیه با منشاء تحول شکل گرفته است و در این راستا انتظار می رود همه ارکان وزارت جهاد کشاورزی با پرداختن به مباحث فرهنگی روز تحولات مثبتی را به نفع جامعه کشاورزان رقم بزنند.

در ادامه این جلسات مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه سازمان ،ادارت تابعه و مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان های استان کرمانشاه به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

جایگاه دفاتر نمایندگی ولی فقیه،کمبود نیرو و بودجه های فرهنگی،تبیین برنامه گام دوم انقلاب،تبدیل وضعیت کارکنان از جمله مواردی بود که مورد تأکید حاضرین در جلسه قرار گرفت.

دیگر سخنران این جلسه مدیر کل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بود.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی مهر در ابتدای سخنان خود به تبیین جایگاه دفاتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی پرداخت و گفت: پیشرفت های کاری زیادی در حوزه های نمایندگی ولی فقیه صورت گرفته و بی گمان نارسایی هایی نیز وجود دارد اما مسیر حرکت ،مسیر روشنی است.

وی افزود : باید در حوزه نمایندگی ولی فقیه شاهد تحولات فرهنگی جدیدی باشیم و درحال حاضر سنگر تحول در اختیار دفاتر نمایندگی ولی فقیه است و در این مسیر باید از گذشته تنها درس بگیریم و گذشته را برای ایجاد تحولات عمیق فرهنگی در آینده رها کنیم.

رحمانی مهر سپس از مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی درخواست نمود اقدامات خود را در راستای اقدامات اثربخش تعریف نمایند و همواره در کنار مردم و جامعه کشاورزان قرار بگیرند.

وی سپس با اشاره به نقش وزارت جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی جامعه افزود: در راستای فرامین مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم امنیت غذایی جامعه به خوبی تامین شود و در این راه همه با هم باید تلاش و کوشش نماییم تا شعار سال نیز تحقق یابد.

رحمانی مهر سپس به پیگیری های صورت گرفته جهت ارتقاء جایگاه دفاتر نمایندگی ولی فقیه،تامین تجهیزات و نیروی انسانی،تدوین برنامه های سالیانه،برگزاری کلاس های آموزشی،اردو های فرهنگی ،مسابقات فرهنگی و...پرداخت و گفت : قطعا پیگیری های صورت گرفته در آینده نزدیک بستر تحولات فرهنگی مثبتی را در دفاتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بوجود خواهند آورد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید