Iranian Agriculture News Agency

پیام فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت روز جهانی قدس

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی در آستانه برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس طی پیامی ضمن گرامی داشت یوم الله قدس، کارکنان و بسیجیان سرافراز وزارت جهاد کشاورزی را به حضور در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت کرد.

پیام فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش خبرنگار ایانا،مهرداد پاکار، فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی در آستانه برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس طی پیامی ضمن گرامی داشت یوم الله قدس، کارکنان و بسیجیان سرافراز وزارت جهاد کشاورزی را به حضور در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللّهَ عَلى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ(حج۳۹)

بی شک مسئله فلسطین همواره مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله مشترک امت اسلامی است.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام (قدس) از تدابیر حکیمانه امام راحل رحمه الله علیه بود که رسوایی و لرزش پایه‌های کاخ ظلم صهیونیستی را رقم زد، کاخی که با سلاح مقاومت در حال فرو ریختن است.

به راستی بی پایه‌تر از منطق پوشالی تاسیس رژیم صهیونیستی در سرزمین مقدس فلسطین وجود دارد؟ دو اردوگاه نظام سرمایه‌داری ظالم و قارون‌های صهیونیستی یک ملت را از خانه آباء و اجدادی خود ‌آواره می‌کند و در آن رژیم تروریستی صهیونیست را می‌نشاند، ظلمی از این آشکارتر؟ لذا اسرائیل یک کشور نیست بلکه یک مقر تروریستی علیه ملت اسلامی است.

اما امروز با توکل به خدا، بیداری امت اسلامی و مقاومت جوانان فلسطینی به تأسی از انقلاب اسلامی، موازنه قوا به نفع دنیای اسلام تغییر کرده است.

حوادث گوناگون سیاسی و اجتماعی در غرب و آشفتگی عمیق رژیم صهیونیستی و از طرفی رشد همه جانبه نیروهای مقاومت و ان شاالله هم افزایی امت اسلامی با محوریت مقاومت بشارت دهنده افول استکبار جهانی و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

در این بین وحدت مسلمین، کابوس صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنان است و به همین جهت برای عادی سازی روابط ظاهری با چند کشور ضعیف دست و پا می‌زنند.

حتما به حول و قوه الهی و به برکت مقاومت اسلامی جوانان فلسطینی و حمایت بین المللی بخصوص جهان اسلام و با آموختن درس کمتر بودن هزینه مقاومت نسبت به سازش، نفس‌های کودک کشان و جباران تاریخ به شماره افتاده و ان شاالله امت اسلامی در قدس شریف نماز اقامه خواهد کرد.

به امید خدا روز قدس امسال پر شورتر از همیشه با حضور ملت شریف ایران اسلامی و در صف مقدم آن کارکنان و بسیجیان سرافراز وزارت جهاد کشاورزی برگزار و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین، مقاومت اسلامی و قدس شریف اعلام می‌داریم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید