Iranian Agriculture News Agency

کارگروه روستایی وعشایری ستاد دهه فجراستان کرمان عنوان رتبه برتر را کسب کرد

کمیته روستائی و عشایری سازمان جهاد کشاورزی به عنوان کمیته برتر در برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر انتخاب شد.

کارگروه روستایی وعشایری ستاد دهه فجراستان کرمان عنوان رتبه برتر را کسب کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، درهمایش تجلیل ازدست اندرکاران چهل وسومین سالگرد انقلاب اسلامی ازکارگروه روستایی – عشایری استان کرمان به عنوان کمیته برتردر بین کمیته های 24 گانه مسئول برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اهدای لوح تقدیرشد.

دراین مراسم که درسالن شهید مرتضوی استانداری کرمان که با حضورحجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمان، دکترعلی زینی­وند استاندارکرمان و انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وجمعی ازمدیران برگزارشد، ازتلاش های حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسمی زاده رئیس کارگروه روستایی عشایری و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با اهدای لوح تجلیل وتقدیرشد.

علی زینی‌ونداستاندار کرمان، در این همایش ضمن تشکر از تمام دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر و حضور پرشور مردم گفت: مناسبت مهم راهپیمایی روز قدس را در پیش داریم و خدا را شاکریم وضعیت بیماری کرونا کمی فروکش کرده  است و به همین دلیل، زمینه حضور پرشور مردم فراهم می‌شود و یک رزمایش دیگر در دل تمام شهرها و روستا‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی،  این اولین راهپیمایی روز قدس است و کرمان باید در این روز بدرخشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در  استان و امام جمعه کرمان نیز در این همایش گفت: انقلاب اسلامی ایران هم تعریفی که در خودش است را دارد و هم با همه انقلاب‌هایی که در دنیا انقاق افتاد، تفاوت دارد.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت آن، بخش عقیدتی، ایمانی و دینی است؛ بنابرابن دلیل جشن‌هایی که می‌گیریم یک بخش شادی و سرور برای پیروزی است و بخش دوم به این دلیل است که این انقلاب را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم؛ بنابراین کسانی که در ستاد دهه فجر فعالیت می‌کنند، مسئولیت سنگینی دارند.

حسین انجم شعاع، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ستاد دهه فجر سال ۱۴۰۰ با ۲۴ کمیته متشکل از دستگاه‌های اجرایی، نیرو‌های انتظامی و نظامی و تشکل‌های مردمی به فعالیت پرداخت. 

وی اظهار داشت: اولین جلسه با حضور مدیران و امام جمعه کرمان در ابتدای دی‌ماه و پس از آن نیز جلسات متعددی برگزار شد  و برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام گرفت و  آخرین جلسه نیز با حضور مدیران و استاندار در ۸ بهمن‌ماه برگزار و گزارش برنامه‌های دهه فجر در آن بیان شد.

 به گفته انجم شعاع شعاع دهه فجر ۱۴۰۰ «جشن ملی ۱۴۰۰» با محوریت برگزاری برنامه‌های شاد و وحدت‌آفرین بود و  برنامه‌ها برگزار شد؛ اما با شدت گرفتن کرونا کمی کمرنگ شد.

وی ابراز داشت: مراسم ۱۲ و ۲۲ بهمن‌ماه نیز بسیار باشکوه در استان کرمان  برگزار شد و بیش از ۱۵ هزار خودرو در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

انجم شعاع گفت: پس از دهه فجر، کمیته ارزیابی تشکیل شد و کار خود را آغاز کرد و  در نهایت کمیته‌ها به کمیته‌های برتر، قابل تقدیر، نمونه و نمونه مردمی تقسیم شدند. ضمن اینکه ما هیچ نقشی در برگزیدن کمیته‌ها نداشتیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید