Iranian Agriculture News Agency

توزیع 456 تن روغن خوراکی در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سهمیه روغن اختصاص یافته به استان 882 تن است که از این میزان 456 تن آن توزیع شده است، مابقی روغن موجود است که به تدریج در بازار عرضه می‌شود.

توزیع 456 تن روغن خوراکی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، خالد طاهری معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سهمیه روغن اختصاص یافته به استان 882 تن است که از این میزان 456 تن آن توزیع شده است، مابقی روغن موجود است که به تدریج در بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: هیچ کمبودی به لحاظ روغن خوراکی در بازار وجود ندارد و هر زمان نیاز باشد روغن به بازار تزریق می‌شود، همچنین هیچ افزایش قیمتی هم در زمینه روغن نخواهیم داشت.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از عید تا الان هیچ افزایش قیمتی در کالاهای اساسی در این استان وجود نداشته است و کالاها با همان قیمت قبل از عید عرضه می‌شوند، کمبودی در ذخایر کالاهای اساسی ازجمله شکر، برنج، گوشت و مرغ منجمد و... نداریم.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آراد و نان اشاره کرد و گفت: مردم از وضعیت و کیفیت نان گلایه دارند، از همین رو تفاهم‌نامه‌ای را با اتحادیه نانوایی‌های استان منعقد کردیم.

وی عنوان کرد: در این تفاهم‌نامه سه موضوع پیگیری شد که شامل بهبود کیفیت نان، ارتقا بهداشت نانوانی و نان و رعایت ضوابط و مقرارت ازجمله رعایت زمان کاری، تعیین شیفت کاری و پایبند بودن به آن و... است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به مردم توصیه کرد: زمانی که نان را از نانوایی می‌خرند سریع آن را سرد کنند چون اگر نان به سرعت خنک نشود ماندگاری لازم را نخواهد داشت.

طاهری با تاکید بر اینکه نظارت‌های لازم بر روند کار نانوایی‌ها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: گندمی که برای پخت نان در استان تامین شده است کیفیت لازم را دارند.

وی اضافه کرد: طی دو ماه گذشته هر قرص نان 100 تومان افزایش قیمت داشت که در راستای تفاهم نامه ذکر شده در بالا انجام گرفت و نظارت انجام می‌شود تا مفاد تفاهم‌نامه به خوبی از سوی نانوایی‌ها رعایت شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید