Iranian Agriculture News Agency

عباسی در گفتگو با ایانا خبر داد:

تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی در سطح شهرستان جلفا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا از تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی در سطح این شهرستان خبر داد.

تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی در سطح شهرستان جلفا

رضا عباسی در حاشیه بازدید از روند نظارت بر بازار کالاهای اساسی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: نظارت بر بازار کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان آغاز شده است و این نظارت تا پایان ماه رمضان با جدیت هر چه تمام ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از 15 اسفند 1400 طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید را داشتیم و با توجه به این که ماه رمضان پیوسته به تعطیلات نوروز واقع شده، نظارت بر بازار کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان را در سطح شهرستان انجام می یابد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان جلفا ادامه داد: با توجه به تاکید وزیر محترم جهاد کشاورزی و با عنایت به دستور قائم مقام محترم وزیر اجرای طرح عملیاتی گشت نظارت و بازرسی بر کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی در عمده و خرده فروشی‌ها در سطح شهرستان‌ با همکاری کارشناس اداره صمت مستقر در مدیریت جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

عباسی تاکید کرد: تاکنون بیش از 2000 مورد گشت نظارت و بازرسی از فروشگاه های عرضه محصولات کشاورزی در سطح شهرستان انجام شده و در طی این بازدیدها گرانفروشی، احتکار، کنترل تاریخ مصرف ها، درج قیمتها و هرگونه ایجاد اخلال در بازار رصد شده تخلف‌ها ثبت و برابر ضوابط و مقررات اعمال قانون می گردد و مشکلات توزیع کنندگان کالاهای اساسی مورد بررسی و برطرف گردید.

وی ادامه داد: مردم می توانند در صورت مشاهده تخلف در واحدهای صنفی با تلفن 124 و 135 سازمان تعزیرات تماس حاصل کنند و بلافاصله بازرسین ما در محل حضور پیدا خواهند کرد و به تخلف رسیدگی می کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید