Iranian Agriculture News Agency

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد:

بجای سدسازی، آبخوانداری و آبخیزداری توسعه یابد

نماینده مردم شهرستان شبستر و عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی با سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی دیدار کرد.

بجای سدسازی، آبخوانداری و آبخیزداری توسعه یابد

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، جعفر راستی نماینده مردم شریف شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی با سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و  کارکنان اداره کل  دیدار و گفتگو کرد.

در این  دیدار و بازدید سه ساعته، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی گزارشی از  پروژه ها و اقدامات این اداره کل در بخش های مختلف ارائه نموده و از اهتمام و توجه این نماینده انقلابی مجلس در پیگیری و پیشبرد اهداف منابع طبیعی قدردانی کرد .

نماینده مردم شهرستان شبستر و عضو کمسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی با خطاب به  داودی بیان اینکه مسئولیت یک بار سنگینی است که برای انسان عقوبت دارد افزود: از خداوند متعال برای حضرتعالی توفیق خدمت را دارم .

راستی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت جنگلها و مراتع و نقش منابع طبیعی در حیات بشر به عنوان سرمایه ملی و  مسئله آبخیزداری و آبخوانداری اشاره کرد و افزود: ای کاش بجای سدسازی، آبخوانداری و آبخیزداری را توسعه می دادند که تنها راه تغذیه آبهای زیرزمینی و چاه ها و از همه مهمتر مبارزه با کم آبی است.

 وی ادامه داد: منابع طبیعی آن زمان موفق خواهد شد که بتوانید میدانی کارکند و آمادگی  داریم با اعلام مستدل کمبودها در منابع طبیعی ، آن را در مجلس پیگیر  و رفع کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید