Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

تمرکز دستگاه‌های حمایتی در بخش کشاورزی به اشتغال پایدار منجر می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همگرایی دستگاه‌های حمایتی با تمرکز در بخش کشاورزی به توسعه و اشتغال پایدار منجر می‌شود.

تمرکز دستگاه‌های حمایتی در بخش کشاورزی به اشتغال پایدار منجر می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی روز دوشنبه در دیدار اعضای خادمیاران رضوی استان قزوین افزود: اگر بین نهادهای نیکوکاری همگرایی صورت پذیرد تا در کنار بخش کشاورزی قرار بگیرند، توانمندی واقعی تا دورترین نقاط استان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: نهادهای حمایتی اگر در کنار یکدیگر قرار گیرند، تامین کالاهای اساسی در یک انسجام به دست مصرف کننده واقعی می‌رسد.

افلاطونی بیان کرد: ۷۰ درصد جمعیت بهره برداران کشاورزی استان قزوین با وجود ظرفیت‌های بالا در تولید نیازمند سرمایه هستند که این مهم می‌تواند از سسوی دستگاه‌های حمایتی تامین شود.

این مسئول تصریح کرد: خودیاری در بیشتر اوقات به سرمایه‌های مادی خلاصه نمی‌شود و با انجام کارهای جهادی می‌توان سرمایه زیادی در بخش کشاورزی تزریق کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: کشاورزی قراردادی ظرفیت مناسبی است که افراد در دورترین نقاط استان بتوانند به تولید بپردازند که بهترین افراد برای کشف این ظرفیت‌ها در دستگاه‌های حمایتی وجود دارد.

به گفته افلاطونی افزایش کشت گیاهان دارویی و راه‌اندازی روستا بازارها از دیگر مواردی است که به دست خادمیاران رضوی محقق می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید