Iranian Agriculture News Agency

تغییر کاربری های غیر مجاز در سپیدان متوقف شد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت: در ایام نوروز سطحی بالغ بر ده هزار متر مربع تغییرکاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان شناسایی و توقف عملیات شد.

تغییر کاربری های غیر مجاز در سپیدان متوقف شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، شهاب الدین صالحی با اشاره به اینکه در گشت نوروزی 55 مورد تغییرکاربری غیر مجاز توسط یگان حفاظت اراضی شهرستان سپیدان شناسایی شده است، اظهار کرد: با اخذ تعهد از متخلفین ادوات و تجهیزات موجود جمع آوری و توقیف شد.

او  بیان کرد: موارد شناسایی شده شامل 3520 مترمربع دیوارکشی و پی کنی، 3 هزار متر مربع ساختمان و 4 هزار متر مربع محوطه سازی و آلاچیق و سایر تغییر کاربری های غیر مجاز بود و از تفکیک اراضی کشاورزی ممانعت به عمل آمد.

وی تصریح کرد: پس از تنظیم صورتجلسه برای اقدام قانونی، برگه اخطار توقف عملیات، به نام متخلفین صادر و در قالب تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی، برای متخلفین اعلام جرم شد.

صالحی افزود: با توجه به اینکه سود جویان و سوداگران حوزه زمین با سوء استفاده از ایام تعطیلات و بدون توجه به عواقب مترتب اقدام به تغییرکاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی می کنند، شایسته است که عموم مردم، موارد تغییرکاربری را از طریق سامانه 131 گزارش دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید