Iranian Agriculture News Agency

204طرح کشاورزی در قالب تسهیلات تبصره 18 به بانک‌های قزوین معرفی شد

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: 204طرح کشاورزی با اعتباری معادل 603 میلیارد تومان در قالب تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 به بانک‌های عامل استان معرفی شدند

204طرح کشاورزی در قالب تسهیلات تبصره 18 به بانک‌های قزوین معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: این طرح‌ها به بانک های عامل کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند.

وی تشریح کرد: از این تعداد 117 طرح به مبلغ 205 میلیارد تومان در حوزه پرورش دام و طیور، 59طرح به مبلغ 321 میلیارد تومان در حوزه محصولات گلخانه ای و محصولات باغی، 18 طرح به مبلغ هفت میلیارد تومان در حوزه فعالیت‌های آب و خاک و مابقی در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی، شیلات و آبزیان و خدمات توسعه کسب وکارهای کشاورزی بوده است.

این مسؤول بیان داشت: تعداد هشت طرح به اعتبار 243 میلیارد تومان موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند و مابقی طرح‌ها در انتظار پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل هستند.

تبسمی خاطرنشان کرد: هدف از اعطای این تسهیلات، افزایش تولید، ایجاد فرصت‌های شغلی و تثبیت اشتغال به منظور استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه تمام، نیمه فعال و غیر فعال راکد و بلاتکلیف در قالب توسعه و تکمیل پروژه های نیمه تمام بالای 50 درصد پرداخت می‌شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین یادآور شد: بخشی از تسهیلات با هدف تامین سرمایه در گردش بر مبنای 10 رسته فعالیت‌های اولویت‌دار مانند محصولات گلخانه‌ای، باغی، شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، پرورش و فرآوری دام، طیور و زنبور عسل، خدمات دامپزشکی و گیاه پزشکی، خدمات فنی و مشاوره‌ای مرتبط با کشاورزی، خدمات مکانیزاسیون و مدرن سازی کشاورزی و فعالیت‌های آب و خاک اعطا می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید