Iranian Agriculture News Agency

برگزار شد؛

نوزدهمین مانور نظارت و بازرسی بر نانوایی شهر قزوین

نوزدهمین مانور نظارت و بازرسی بر بازار قزوین با موضوع برخورد با نانوایی‌های متخلف روز چهارشنبه برگزار شد.

نوزدهمین مانور نظارت و بازرسی بر نانوایی شهر قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان قزوین، در این مانور که عصر امروز برگزار شد، ۳۰ بازرس قرارگاه امنیت غذایی متشکل از بازرسان اصناف و اتحادیه خبازان در ۱۰ تیم خودرویی عازم بازار شدند.

این مانور با توجه به شکایت‌های مردمی و با هدف نظارت بر فعالیت واحد‌های نانوایی و برخورد با متخلفان در حوزه نان برگزار شده است.

رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ابتدای این مانور گفت: با وجود طولانی شدن صف‌های نان شهروندان انتظار دارند که نانی با کیفیت به دستشان برسد که متاسفنه در این ماه‌های اخیر با شکایت‌های متعددی از سوی مردم روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: قانون نظارت و بازرسی بر فعالیت نانوایی‌ها را بر عهده جهاد کشاورزی، فرمانداری و اتحادیه نانوایان گذاشته و این دستگاه‌ها باید قاطعانه با متخلفان این حوزه برخورد کنند.

به گفته افلاطونی، کم فروشی، فروش خارج از شبکه آرد و نان و بی کیفیت شدن این برکت الهی از عمده مواردی است که گزارش‌هایی در این رابطه وجود داشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: از انجایی که در حوزه تولید آرد نان هیچ مشکلی وجود ندارد و تخلفاتن در توزیع رخ می‌دهد، بازرسان باید نسبت به تخلفات آسیب شناسی کرده و علت اصلی را شناسایی کنند.

عباس کاظمی فرماندار قزوین نیز در این مانور از زحمات بازرسان جهاد کشاورزی در بازار تشکر کرد و برخورد قاطعانه با متخلفان را راهی برای مقابله با هجمه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در جامعه عنوان نمود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید