Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بابل:

43 تغییر کاربری غیرمجاز در بابل قلع و قمع شد

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: 43 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شد.

43 تغییر کاربری غیرمجاز در بابل قلع و قمع شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محسن علی گل زاده با تاکید بر ضرورت همکاری دهیاران و ارائه گزارشات تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی، اظهار کرد: 17 فروردین ماه امسال 43 تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی منطقه احمدچاله پی شهرستان بابل با دستور دادستان این شهرستان قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: برای اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، یک هزار و 705 مترمربع اراضی کشاورزی این شهرستان به حالت اولیه بازگشت.

وی اظهار کرد: عملیات اجرای حکم‌های قلع و قمع در اراضی زراعی و باغی با حضور و همراهی نیروهای یگان امداد انتظامی، نماینده دادستان و توسط اکیپی از امور اراضی جهاد کشاورزی این شهرستان‌ انجام شد.

علی گل زاده با اشاره به اینکه گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی شهرستان است، افزود: هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ ها بدون اخذ مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با قدردانی از همکاری و هماهنگی موثر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، از مالکین اراضی زراعی و باغی خواست از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی خود اجتناب و برای دریافت مشاوره و مجوز به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید