Iranian Agriculture News Agency

معاون سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت های علمی کشور در تحقق ماموریت های شورای عالی جهاد سازندگی

معاون سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در نشست ملی هم اندیشی اساتید و صاحب نظران عرصه مدیریت روستا با موضوع احیای جهاد سازندگی بر استفاده از ظرفیت های علمی کشور در تحقق ماموریت های شورای عالی جهاد سازندگی تاکید کرد.

لزوم استفاده از ظرفیت های علمی کشور در تحقق ماموریت های شورای عالی جهاد سازندگی

به گزارش ایانا و به نقل از معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، نشست  ملی هم اندیشی اساتید و صاحب نظران عرصه مدیریت روستا با موضوع احیای جهاد سازندگی  به همت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با حضور اساتید این حوزه  برگزار شد.

در این نشست، سید وحید سعادت معاون سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری ضمن اشاره به مصوبه تشکیل شورای عالی جهادسازندگی افزود:  ماموریت اصلی شورایعالی بر اساس تصویب نامه ابلاغی رئیس جمهوری،‌ هماهنگی در سیاستگذاری و برنامه ریزی کلان مقوله محرومیت زدایی در عرصه های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، امنیتی- انتظامی، خدماتی- عمرانی و به طورکلی پیگیری موضوع گسترش عدالت و پیشرفت در مناطق محروم کشور است، که از طریق انتظام بخشی و هم افزایی فعالان امور جهادی در میدان در کنار فعالسازی ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق محروم و افزایش مشارکت محرومان در اداره و توسعه منطقه ای و محلی است.

سعادت با اشاره به ماموریت های  شورای عالی جهادسازندگی گفت: همراه سازی حرکتهای متشکل و غیرمتشکل مردمی چه در سطح مجامع و انجمن های بالادستی و چه در سطح حرکتهای خودجوش جهادی و خیرخواهانه با رویکرد جدید جهادسازندگی در کنار همسوسازی دستگاه های اجرایی دولتی و حاکمیتی تسهیل گر و تنطیم گر از جمله ماموریتهایی است که برای شورایعالی تکلیف شده است.

معاون سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت های علمی کشور بیان داشت: امروز  جامعه علمی کشور ما دستاوردهای بی نظیری در حوزه مدیریت روستا دارد و باید از این ظرفیت های علمی دانشگاه و اساتید در تحقق ماموریت های شواری عالی جهاد سازندگی استفاده شود.

در ادامه این نشست، اساتید به بیان نظرات و پیشنهادهای خود درباره ماموریت های شورای عالی جهاد سازندگی  پرداختند و پیشنهادهای متعددی در جهت هم افزایی و احیای جهاد سازندگی ارائه دادند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید