Iranian Agriculture News Agency

مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

12 هزار و 763 تن کالای اساسی در بازار قزوین توزیع شده است

مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از توزیع 12 هزار و 763 تن انواع کالای اساسی برای ایام نوروز امسال در بازار استان خبر داد.

12 هزار و 763 تن کالای اساسی در بازار قزوین توزیع  شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سید ابوطالب مهدویان روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این کالاها شامل مرغ گرم و منجمد، تخم مرغ، برنج، شکر و روغن بوده است.

وی در توزیع مرغ گرم تشریح کرد: یک هزار و 477 تن معادل 5024 کیلوگرم مرغ گرم در بازار استان قزوین و 31 تن نیز بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور به استان‌های البرز و تهران ارسال شد.

به گفته مهدویان 25 تن گوشت مرغ منجمد و همچنین 47 تن گوشت قرمز (اواخر اسفندماه سال 1400) برای این ایام در بازار استان فراهم شده بود.

این مسؤول سپس به کالاهای طرح تکمیلی نوروز و ضیافت اشاره کرد و گفت: 2 هزار و 900 تن انواع برنج هندی، پاکستانی و تایلندی به همراه شکر خانوار و صنوف در بازار استان  قزوین توزیع شده است.

مهدویان در خصوص توزیع تخم مرغ تنظیم بازار در بازار استان قزوین گفت: همچنین 307 تن تخم مرغ با قیمت مصوب 43 هزار تومان با هدف ایجاد تعادل در قیمت‌ها به دست مصرف کننده رسیده است.

تخصیص هشت هزار و 23 تن روغن پخت و پز و سرخ کردنی در این ایام از دیگر اقداماتی بوده که به هدف تامین کالاهای اساسی مردم در بازار انجام شد.

گفتنی است، 471 تن مرغ و 149 تن گوشت قرمز منجمد نیز سال 1400 در بازار قزوین توزیع شده است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید