Iranian Agriculture News Agency

تحقق شعار سال با ارتقاء سلامت نظام اداری

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) پیرامون شعار امسال با ارتقاء سلامت نظام اداری و با گزینش هوشمندانه نیروی انسانی متعهد و کارآمد محقق می شود.

تحقق شعار سال با ارتقاء سلامت نظام اداری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، فردین زمانی در اولین نشست شورای هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: وجود نیروی آلوده سبب نفوذ و آسیب به دستگاه اجرائی می شود و با ایجاد ناامنی برای مجموعه های انقلابی انرژی سیستم را می گیرد و حرکت در مسیر تولید و اشتغال آفرینی را مختل می نماید.

وی ابراز کرد: با هدف رفع موانع موجود در تقویت سلامت نظام اداری، در سال پیش رو کارگروه آسیب شناسی منابع انسانی در حوزه گزینش که با ابتکار این مدیریت تشکیل گردیده با جدیت تمام و به طور تخصصی با حضور مدیران مربوطه شروع به کار خواهد کرد و طبق آنالیزهای آماری وضعیت عمومی کارکنان زیر مجموعه را بدون ذکر نام اشخاص تشریح خواهد کرد.

زمانی افزود: با تشکیل کارگروه و آسیب شناسی منابع انسانی، مدیران سازمانی و دستگاه های مربوطه در راستای مسؤلیت های اجتماعی خود  باید دغدغه رفع مشکلات گزینشی کارکنان را داشته باشند و به منظور اقدام مؤثر نیز از ظرفیت حوزه های فرهنگی سازمان برای  آموزش، فرهنگ سازی و به حداقل رساندن چالش های گزینشی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه گزینشگران مرزبانان صیانت از حوزه نظام اداری سازمان جهاد کشاورزی هستند، اضافه کرد: انعطاف در ارزیابی و صدور آراء با دقت نظر دنبال می شود، اما در مواردی که تشخیص اعضاء شورا به منظور حفظ آرامش و امنیت برخورد قاطع با افراد خاطی و متمرّد نسبت به قانون باشد این مهم سریعاً اجرائی خواهد شد.

زمانی اظهار کرد: از همه مدیران سازمانی و دستگاه های وابسته انتظار حمایت در ابعاد منابع انسانی و مالی داریم و امید داریم امسال هم کما فی سابق بتوانیم آراء توأم با کیفیت و کمیت صادر کنیم زیرا به نوبه خود سبب تعالی سازمان جهاد کشاورزی فارس و نظام جمهوری اسلامی هم می شود.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از زحمات همکاران و اعضاء محترم شورای هسته در سنوات گذشته و به ویژه سال ١٤٠٠ که با همدلی مجموعه گزینش فارس را همراهی کردند و موجبات کسب توفیقات متعدد، اخذ رتبه عالی و مدیر نمونه استانی شدن را فراهم نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارم و این موفقیت ها نشان دهنده پیشتاز بودن هسته فارس در ابعاد کمی و کیفی  می باشد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید