Iranian Agriculture News Agency

دهقان پور تشریح کرد:

توزیع سیار اقلام اساسی در دستور کار است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: توزیع اقلام اساسی از طریق فروشگاه هایی که با اتاق اصناف هماهنگ شده و انتخاب شده اند انجام می شود همچنین برای دسترسی بهتر مردم از کامیون‌های سیار هم استفاده خواهد شد.

توزیع سیار اقلام اساسی در دستور کار است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور با بیان اینکه کالاهای اساسی با قیمت دولتی در اختیار مردم قرار می گیرد، تصریح کرد: همانطور که پیش از این اطلاع رسانی شده در وضعیت بسیار مطلوبی هستیم و انبارها مملو از کالاهای اساسی است که در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی هایی که از قبل انجام دادیم تولید را رصد می کنیم، اظهار کرد: عرضه و تقاضا هست که می تواند قیمت را تعیین کند و این اطمینان می‌دهم که وضعیت تولید در محصولاتی نظیر مرغ کاملا به اندازه نیاز استان و حتی بیش بود است و مشکلی در این خصوص نداریم.

او با اشاره به اینکه در راستای تعادل بخشی به بازار و ارائه کالاهای ارزان به مردم شریف استان فارس مطابق با اقداماتی که در طی ماه‌های گذشته انجام شده و به ویژه برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده ایم، گام بر می داریم، افزود: برنج، شکر و مرغ با قیمت تنظیم بازار در فروشگاه‌های منتخب در حال توزیع است.

به گفته وی؛ از هفته جدید به طور مشخص عرضه مرغ منجمد با قیمت دولتی هر کیلو ۲۰ هزار تومان و برنج هندی که با تعرفه شرکت بازرگانی دولتی است کیلویی 18 هزار و 500 تومان در فروشگاه‌های منتخب کاسبان امین به طور فزاینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس جهاد کشاورزی استان فارس در خصوص نحوه توزیع شکر نیز گفت: حواله های شکر را قبل از ماه مبارک رمضان صادر کرده ایم که دارندگان این حواله ها می توانند به اداره کل غله مراجعه و شکر مورد نیاز خودشان را خارج کنند؛ برای تامین شکر هر متقاضی عرضه می تواند به مدیریت بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مراجعه کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید