Iranian Agriculture News Agency

اقلام اساسی ماه رمضان در خراسان شمالی تامین شد

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان تامین شده و نگرانی در این باره وجود ندارد.

اقلام اساسی ماه رمضان در خراسان شمالی تامین شد

به گزارش خبرنگار ایانادر استان خراسان شمالی، مهرداد داودزاده سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: برای پاسخ به نیاز بازار ماه مبارک رمضان اقلام اساسی از قبیل شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز و برنج تامین شده و در حال توزیع است.

وی تصریح کرد:  در قالب طرح ضیافت، ۵۰۰ تن شکر سهم خانوار در استان جذب شده است که با قیمت ۱۵ هزار تومان در هر کیلوگرم عرضه می شود همچنین ۲۰۰ تن شکر سهم اصناف برای استان جذب شده است.

وی افزود: ۵۰۰ تن، برنج هندی با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلوگرم و ۴۰۰ تن برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلوگرم ویژه ماه مبارک رمضان در حال توزیع است و ۷۰ تن برنج پاکستانی هم با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در این ماه عرضه می شود.

داوودزاده گفت: مشکلی در تامین گوشت مرغ کشتار روز در استان وجود ندارد و این محصول با قیمت ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان در هر کیلوگرم در بازار به دست مصرف کننده می رسد.

وی افزود: در قالب طرح ضیافت، ۲۵۵ تن گوشت منجمد مرغ در استان توزیع می شود که قیمت آن همچون طرح نوروزی به ازای هر کیلوگرم۲۰ هزار تومان است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۷۰ تن گوشت منجمد گوساله و ۹۰ تن گوشت منجمد گوسفند هم در استان جذب شده است که با قیمت مصوب توزیع می شود.

داودزاده درباره قیمت مصوب گوشت منجمد گوساله گفت: هر کیلوگرم ران ۱۱۵ هزار، سردست ۱۰۵ هزار، گردن ۱۰۵ هزار و کارتنی مخلوط ۱۰۵ هزار تومان عرضه می شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: هر کیلوگرم گوشت منجمد ران گوسفند  ۱۱۵ هزار، سردست ۱۰۸ هزار، راسته ۱۱۰ هزار، گردن ۱۰۰ هزار و قوه گاه ۷۴ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می شود. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید