Iranian Agriculture News Agency

استاندار قزوین:

حمایت از شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی در اولویت است

استاندار قزوین گفت: توجه به بخش کشاورزی و آب و استفاده از شرکتهای دانش بنیان برای ارتقای بهره وری در این عرصه ها از مهمترین اولویت های ما در سال جاری است.

حمایت از شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی در اولویت است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی روز چهارشنبه در بازدید از شرکت مهر گستر سیمرغ اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در حمایت از شرکت های دانش بنیان به نظر می رسد بخش کشاورزی در استان ما بسیار مهم است و ما نیز به کشاورزی اهمیت خواهیم داد و لذا اولین بازدید در سال جدید هم از بخش کشاورزی است.

وی اضافه کرد: بیشترین ظرفیت که باید روی آن تاکید شود در بخش دانش بنیان است و ما در تسهیل گری و حمایت از شرکتها و واحدهای دانش بنیان جدی هستیم.

اعلایی بیان کرد: موضوع کشاورزی و آب برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شرکت های دانش بنیان در ارتقای بهره وری بسیار تاثیرگذارند و برنامه خوبی در استفاده از این ظرفیت پیش بینی کرده است.

استاندار قزوین تصریح کرد:  مجتمع زیاران در تولید و حمایت از مصرف کننده جایگاه ویژه دارد و استقرار این مجتمع در استان یک فرصت ارزشمند است که  می تواند پاسخگوی نیازهای کشور هم باشد .

وی افزود: با مرتبط کردن بخش تولید و کشتارگاه زیاران می توانیم قیمت گوشت را کنترل کنیم و در ماههای گذشته توانستیم قیمت گوشت را در استان متعادل کنیم و امسال نیز  حذف واسطه را در دستور کار داریم و با روش های هوشمند می توانیم به ارتقای بهره وری کمک کنیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید