Iranian Agriculture News Agency

اجرای بیش از 2 هزار و 900 هکتار سیستم نوین آبیاری در خوزستان

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال گذشته در سطح 2 هزار و 992 هکتار نیز سیستم های نوین آبیاری اجرا شد.

اجرای بیش از 2 هزار و 900 هکتار سیستم نوین آبیاری در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، مدیر آب و خاک سازمان گفت: در سال گذشته در شهرستان های اندیکا و باغملک با اعتبار 23 میلیارد و 700 میلیون ریال قنوات بازسازی و مرمت شد.

ساکی افزود: همچنین استخرهای ذخیره آب کشاورزی در سطح شهرستان های اندیکا، ایذه ، باغملک ، رامهرمز، شادگان، لالی، گتوند و مسجدسلیمان با اعتبار 37 میلیارد و 363 میلیون ریال در سال گذشته بهسازی و مرمت شده است.

وی با اشاره به خشکسالی سال گذشته اظهارداشت:در شهرستان های حمیدیه، هویزه ، دشت آزادگان و شادگان با اعتبار یکصد میلیون ریال حوضچه های موقت ذخیره جهت تامین آب دام های سنگین حفر شد.

ساکی اظهار داشت: تصفیه خانه های مجتمع های دامپروری در سطح شهرستان های امیدیه ، اندیمشک ، ایذه ، بهبهان ، رامهرمز ، کارون و مسجدسلیمان با اعتبار 47 میلیارد و 847 میلیون ریال نیز اجرا شده است.

وی تصریح کرد: زیرساخت های مجتمع های گلخانه ای در سطح شهرستان های اهواز ، باغملک و دزفول با اعتبار 11 میلیارد و 424 میلیون ریال نیز اجرا شد.

ساکی اضافه کرد: اراضی سنتی در سطح شهرستان های اهواز، باغملک و دزفول با اعتبار 11 میلیارد و 424 میلیون ریال طی سال گذشته تجهیز و نوسازی شد.

وی افزود: در سطح 2 هزار و 992 هکتار نیز سیستم های نوین آبیاری اجرا شد.

   

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید