Iranian Agriculture News Agency

سرپرست جهاد کشاورزی سپیدان معرفی شد

با اعطای حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس "شهاب الدین صالحی به سمت سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان" منصوب شد.

سرپرست جهاد کشاورزی سپیدان معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، آئین معرفی سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با حضور حسن همتی فرماندار این شهرستان، محسن محمدی صفری کوچی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی این استان و علی ارغون مشاور رئیس سازمان و مسئول امور شهرستان ها برگزار شد.

در این آئین از زحمات مهدی نصیری مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان در مدت بیش از دو سال تصدی این پست، تقدیر و تجلیل شد؛ او پیش از این به سمت سرپرست مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس منصوب شده است.

صالحی دارای مدارک کارشناسی ارشد کشاورزی است و پیش از این دبیر شورای اصلاحات ارضی مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بوده است و ریاست مراکز جهاد کشاورزی همایجان و کمهر در شهرستان سپیدان را در سوابق کاری خود دارد.

در این آئین که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سپیدان برگزار شد تعدادی از مسئولین این شهرستان از جمله فرمانده بسیج مقاومت سپاه، بخشداران، شهرداران و سایر اعضای شورای اداری، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و جمعی از بهره برداران پیشرو و معتمدین محلی حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید