Iranian Agriculture News Agency

رحمانی در گفتگو با ایانا خبر داد:

توزیع نامحدود مرغ منجمد در استان آذربایجان شرقی تا پایان تعطیلات نوروز

مدیران فروشگاه های زنجیره ای جهت عرضه مرغ منجمد در تعطیلات نوروزی به شرکت پشتیبانی امور دام مراجعه …

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از توزیع نامحدود مرغ منجمد با قیمت مصوب در این استان خبر داد.

توزیع نامحدود  مرغ منجمد در استان آذربایجان شرقی تا پایان تعطیلات نوروز

 منوچهر رحمانی در گفتگو با خبرنگار ایانا در این رابطه اظهار کرد: میزان جوجه‌ریزی در واحدهای تولید مرغ گوشتی استان به گونه‌ای است که نه تنها کمبود مرغ وجود نداشته  بلکه مازاد بر نیاز استان تولید داریم.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان مقدار 1700 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب ۲۰ هزار تومان در طی دو هفته گذشته در بین شهرستانهای استان توزیع شده است.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه هیچ گونه محدودیتی در اختصاص سهمیه مرغ منجمد و توزیع آن در سطح استان وجود ندارد ادامه داد: عرضه مرغ منجمد مورد نیاز مردم تا زمانی که تقاضا بالا باشد ادامه دارد و خوشبختانه هیچ مشکلی در عرضه این کالای پر مصرف وجود ندارد.

 رحمانی با تاکید بر اینکه بازرسان به صورت روزانه بازار را رصد می‌کنند، گفت: مردم تخلفات صنفی را به سامانه 124 گزارش دهند.

وی با بیان اینکه با توجه به ذخایر خوب مرغ منجمد در کشور و استان در خصوص تامین نیاز استان جای هیچ نگرانی نیست و تا زمان ایجاد تعادل در قیمت گوشت مرغ،  توزیع گوشت مرغ منجمد  در سطح استان ادامه خواهد داشت افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان و انبارهای آن در طول تعطیلات نوروز تعطیل نبوده و مدیران فروشگاه های زنجیره ای در سطح تبریز و شهرستانها می توانند نسبت به تهیه و عرضه مرغ منجمد اقدام نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید