Iranian Agriculture News Agency

انتخاب فتحی به عنوان مدیر نمونه و پیشگام در رونق تولید

نشان سرباز صلح آذربایجان بر سینه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

به پاس تجلیل از تلاشها و فعالیتهای شبانه روزی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در جهت تامین و برقراری امنیت غذایی استان آذربایجان شرقی که منجر به امنیت پایدار گردیده شده است، نشان سرباز صلح آذربایجان به اکبر فتحی اهدا شد.

انتخاب فتحی به عنوان مدیر نمونه و پیشگام در رونق تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، دبیر و عوامل اجرایی نخستین همایش تجلیل از پیشگامان رونق تولید و اهدای نشان سرباز صلح آذربایجان با حضور در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی این نشان را به فتحی اهدا و از تلاشهای ایشان تجلیل به عمل آوردند.

شایان ذکر است این نشان به افرادی که در طول سال با اقدامات و فعالیتهای خود موجبات ایجاد امنیت و آرامش و صلح در سطح جامعه را فراهم ساخته اند از سوی تشکل مردم نهاد سرباز صلح داده می شود که براساس بررسی فعالیتهای یک سال اخیر سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با تدابیر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی شایسته دریافت این نشان شناخته شده و فتحی به عنوان مدیر نمونه و پیشگام در رونق تولید انتخاب و تجلیل شد.

گفتنی است وحید کاظم زاده مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در همایش پیشگامان رونق تولید تندیس و لوح مدیر برتر روابط عمومی پیشگام در رونق تولید را از آن خود ساخته بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید