Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به مناسبت نیمه شعبان

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان البرز، طی پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، میلاد پربرکت حضرت ولیعصر(عج) و روزسربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

پیام تبریک سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به مناسبت نیمه شعبان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، متن پیام مهندس عبدالرضا روشن نژاد به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان و خجسته زادروز یگانه ذخیره الهی، حضرت ولیعصر(عج)، یکی از پر برکت‌ترین اعیاد مسلمانان و تجلی شور و شعور انتظار منتظران برای تحقق وعده الهی برای حکومت عدل جهانی حضرت مهدی (عج)،حکومتی سرشار از عدالت، دانایی و فضیلت که با حضور، همّت و نقش آفرینی مستضعفان تشکیل می شود.

نامگذاری این روز پربرکت به عنوان روزسربازان گمنام امام زمان (عج)، بیانگر نقش و جایگاه اثرگذار دستگاه‌های امنیتی در حفظ اقتدار ایران اسلامی است و بی شک امنیت، آسایش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان، حاصل خون شهدا، از خودگذشتگی ایثارگران و فداکاری و تلاش خستگی‌ناپذیر مجموعه هوشیار و خدوم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، به عنوان سربازان گمنام امام زمان «عج» است که همواره با مجاهدت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، بسترساز امنیت ایران اسلامی بوده‌اند.

اینجانب فرارسیدن سالروز میلاد مسعود‌ و پربرکت یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، پیام آور صلح و آرامش، حضرت مهدی موعود (عج) را به مقام معظم رهبری، هموطنان عزیز به‌ویژه مردم شریف استان البرز، حافظان صلح و جهادگران عرصه‌ اطلاعات و امنیت، سربازان گمنام آن حضرت و تولیدکنندگان بخش کشاورزی به عنوان متولیان امنیت غذایی، همکارانم در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و دستگاه های تابعه تبریک و تهنیت عرض نموده؛ یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاعات و امنیت را گرامی می دارم و با آرزوی تعجیل در ظهور آن حضرت، عزت مسلمین و سربلندی ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم. امید است در زمره منتظران راستین آن حضرت قرار گیریم و عنایات آن حضرت چراغ راهمان باشد.

عبدالرضا روشن نژاد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید