Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان

سازمان جهاد کشاورزی با شفافیت کامل با خبرنگاران برخورد می‌کند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: رویکرد سازمان جهاد کشاورزی نسبت به خبرنگاران تغییر پیدا خواهد کرد و هیچ چیز پوشیده‌ای بر خبرنگاران در این سازمان وجود ندارد زیرا حداقل ۳۰۰ هزار نفر در کردستان در حوزه کشاورزی ارتزاق پس این حق مردم و رسانه‌هاست که از ساسیت‌ها و برنامه‌های جهاد کشاورزی مطلع باشند.

سازمان جهاد کشاورزی با شفافیت کامل با خبرنگاران برخورد می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، پیمان اسکندری، صبح امروز در مراسم اختتامیه جشنواره منابع طبیعی، فرهنگ و رسانه کردستان ضمن تبریک هفته منابع طبیعی اظهار کرد که یکی از کارهای مهم که در سال جاری به تحقق پیوست سنددار کردن عرصه‌های طبیعی بود که طی این مهم اسناد و آمارهای دقیق اراضی ملی در دست خواهد بود و تا پایان سالجاری ۹۹ درصد عرصه‌های استان سندار خواهد شد.

وی افزود که رویکرد سازمان جهاد کشاورزی نسبت به خبرنگاران تغییر پیدا خواهد کرد و هیچ چیز پوشیده‌ای بر خبرنگاران در این سازمان وجود ندارد زیرا حداقل ۳۰۰ هزار نفر در کردستان در حوزه کشاورزی ارتزاق پس این حق مردم و رسانه‌هاست که از ساسیت‌ها و برنامه‌های جهاد کشاورزی مطلع باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد که با آغوش باز انتقادات را قبول خواهیم کرد اما بعضی از گزارشات و خبرها بر روحیه مردم تاثیر منفی میگذارد و بصورتی بیان می‌شود که گویی در کردستان کاری صورت نگرفته است این درحالی است که با آبی شدن اراضی دیم در آینده، حجم تولید کردستان از ۲.۵ میلیون تن به ۵ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

وی عنوان کرد که خبرنگاران به صورت ریزبینانه به موضوعات نگاه می‌کنند پس مشکلات و ضعف‌های سازمان را به صورت ویژه می‌بینند که همواره از انتقاد آن‌ها استقبال می‌شود.

اسکندری در پایان یادآور شد که در هفته منابع طبیعی باید به ارزش‌های منابع طبیعی تاکید دوچندان شود، تعرض به منابع طبیعی باید به عنوان یک کار بسیار زشت و ناپسند توسط رسانه‌ها منتشر شود و فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی در ازهان عمومی نقش ببندد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید