Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد:

افزایش جوجه ریزی و توزیع بذر برنج و نهاده های دامی/ همه در عرصه حاضر باشند

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: نهاده های دامی هرچه سریعتر توزیع شود و اطمینان حاصل شود تا به دست دامداران می رسد.

افزایش جوجه ریزی و توزیع بذر برنج و نهاده های دامی/ همه در عرصه حاضر باشند

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حسن عنایتی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی که به صورت وبینار با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، با بیان اینکه در حل مسایل و مشکلات بازار و تولید، تشریفات و مکاتبات اداری را کنار بگذاریم، ادامه داد: همه در وسط میدان باشیم و موضوعات را پیگیری کنیم تا به نتیجه برسد.

عنایتی با اشاره به اینکه از اکنون باید به فکر شب عید و تعطیلات نوروزی باشیم و موضوعات را رصد و پیگیری کنیم، گفت: حضور ما در میدان و عرصه تولید و بازار بیشتر باشد تا از نزدیک مسایل را پایش کنیم.

وی ادامه داد: جوجه ریزی در سالن های مرغداری همانند گذشته انجام شود و شاهد کاهش جوجه ریزی نباشیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در شرایط کنونی روزانه 500 تن مرغ در استان توزیع می شود، گفت: منجمدسازی مرغ تا زمان اطلاع رسانی بعدی متوقف شود و قطعه بندی نیز به 50 درصد کاهش یابد.

این مسؤول ادامه داد: نهاده های دامی هرچه سریعتر توزیع شود و اطمینان حاصل شود تا به دست دامداران می رسد.

عنایتی اضافه کرد: انبارهای برنج استان مازندران به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد و صحت آمار مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نانوایی ها برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز نظارت کامل شود تا مشکلی برای تهیه نان وجود نداشته باشد، گفت: همه همکاران در ایام تعطیلات حضور داشته باشند و شهرستان ها هم پای کار باشند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: بذر برنج توزیع شود و فعالیت های زراعت برنج رصد و پایش شود و کمبود نهاده نداشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید