Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

بازنشستگان گنجینه ای از تجارب و اندیشه ها هستند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بازنشستگان گنجینه ای از تجارب و اندیشه ها هستند و امیدواریم بتوانیم از این تجاربی که حاصل سال ها کار و تلاش است استفاده کافی کنیم.

بازنشستگان گنجینه ای از تجارب و اندیشه ها هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور در نشست هم اندیشی با مدیران بازنشسته این سازمان تصریح کرد: قطعاً میخواهیم از این تجربیات به صورت نظام مند بهره  بگیریم تا به صورت منسجم بتوانیم آنها را به کار ببندیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید بتوانیم در عمل تجربیات را پیاده سازی و با کار و تلاشی که در پیش می گیریم آنها را اجرایی کنیم، اظهار کرد: تلاش می کنیم تا تجارب جهادی شما را به کار بسته و با کمک همکاران در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی فارس به صورت عینی و مصداقی به عمل در آوریم.

دهقان پور با تاکید بر اینکه درهای سازمان به روی شما باز است و آماده دریافت نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات هستیم، ابراز کرد: من به عنوان یک خدمتگزار در خدمت شما هستم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با مجموعه که در اختیار داریم قسمتی از مشکلات را رفع کنیم.

وی ضمن استقبال از پیشنهاد راه اندازی یک فضای مجازی برای دریافت نظریات مدیران بازنشسته، اضافه کرد: سعی می کنیم چند نفر از شما عزیزان را مشخصا ارتباط داشته باشیم تا به صورت مشخص در خصوص موضوعات مختلف از جمله بهروری آب و مسائل بخش دام و طیور به صورت ویژه کار شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه این سازمان یک مجموعه فنی است، تاکید کرد: قطعا در انتصابات شایستگی را سرلوحه کار خویش قرار می‌دهیم تا مدیران نسبت به مسائل و امور اشراف کامل داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ما سعی کرده ایم سازمان از حاشیه به دور باشد تا یک انسجام سازمانی اتفاق بیفتد، تاکید کرد: در مجموعه سازمان ممکن است یک سری تغییرات ایجاد شود، این تغییرات بدان معنا نیست که افراد ناتوان هستند.

به گفته او؛ تغییرات مدیریتی بدان معنا است که باید افراد جدید با تفکرات نو به مجموعه وارد شوند تا مجموعه از نوآوری های جدید برخوردار شود و نوگرایی در سیستم تزریق شود. پیشنهاد اینکه در کمیته های تخصصی از بازنشستگان استفاده شود پیشنهاد بسیار خوبی است در کنار استفاده از این عزیزان در اتاق فکر، این پیشنهاد نیز دنبال می شود.

دهقان پور به تشریح برخی از مسائل فنی و تخصصی بخش کشاورزی استان فارس نیز پرداخت و افزود: استاندار محترم فارس به بخش کشاورزی نگاه ویژه دارند و اعتبارات مصوب برای این بخش در سال آتی از افزایش خوبی برخوردار است که امیدواریم به طور کامل تخصیص یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه عقیده دارد برای حل مسائل بخش کشاورزی باید بدون تعصب اما با نگاه علمی به گفتگو با دیگر متولیان بخش های مرتبط پرداخت، تصریح کرد: با بررسی دقیق و علمی می توان بسیاری از برآورد ها را اصلاح و به بخش کشاورزی کمک کرد.

دهقان پور در پایان این نشست که با حضور سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و محسن محمدی صفری کوچکی معاون توسعه مدیریت و منابع و عبدالمجید رنجبر سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی برگزار شده بود ضمن تقدیر از حضور مدیران بازنشسته درجمع آنان برای ثبت عکس یادگاری حضور یافت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید