Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن:

330 تن شکر و برنج تنظیم بازاری در تنکابن توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن از توزیع 303 تن برنج و 29 تن شکر تنظیم بازاری در این شهرستان خبر داد.

330 تن شکر و برنج تنظیم بازاری در تنکابن توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، ابراهیم کاویانی گفت: برای حمایت از مصرف کنندگان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه با همکاری اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان تنکابن و نظارت جهاد کشاورزی و بازرسان صمت و بسیج، تاکنون 303 تن برنج و 29 تن شکر تنظیم بازاری با نرخ مصوب در فروشگاه های قابل عرضه این شهرستان در حال توزیع است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن افزود: برنج توزیع شده شامل ارقام برنج هندی و برنج تایلندی است که با نظارت جهاد کشاورزی و بازرسان صمت و قرارگاه امنیت غذایی با نرخ مصوب در فروشگاه های رفاه، جانبو، کورش، تعاونی فرهنگیان و تعاونی روستایی در این شهرستان در حال عرضه است.

کاویانی با بیان اینکه میوه شب عید از سوی تعاون روستایی این شهرستان توزیع می شود، تصریح کرد: با توجه به ذخیره سازی مناسب، مشکلی برای تامین میوه شب عید شامل پرتقال درجه یک و سیب درج یک به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در شهرستان وجود ندارد و در محله ها توسط عاملین منتخب توزیع می شود.

این مسوول در پایان با بیان اینکه توزیع میوه شب عید تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، گفت: توزیع میوه نوروز با نظارت و دقت بالایی انجام می شود تا تخلفی صورت نگیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید