Iranian Agriculture News Agency

تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: این بارش‌ها تا اوایل روز پنجشنبه در استان به تناوب ادامه دارد.

تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، معصومه نوروزی گفت: بیشترین بارش ۲۴ ساعت گذشته در استان در ایستگاه لردگان با ۴۹ میلیمتر باران به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: بارش‌ها در شهرکرد ۹.۴ میلیمتر، بروجن ۱۲.۸ میلیمتر،اردل ۲.۱ میلیمتر، فارسان ۱۱ میلیمتر، سامان ۸.۷ میلیمتر، بن ۹.۴ میلیمتر، شلمزار ۲۲.۹ میلیمتر، سورشجان ۱۲.۹ میلیمتر، فرخشهر ۹ میلیمتر، ایلبگی ۵.۸ میلیمتر، مالخلیفه ۴۴.۵ میلیمتر، بلداجی ۱۸.۷ میلیمتر، دوآب صمصامی ۱۵ میلیمتر و آلونی ۴۱.۸ میلیمتر ثبت شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از بارش سه سانتیمتر برف جدید و ۲۵ میلیمتر باران در کوهرنگ خبر داد و گفت: ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ پنج سانتی‌متر است و بارش باران بخش زیادی از برف این ایستگاه را آب کرده است.

نوروزی شدت بارش‌ها را برای شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، اردل، کیار، لردگان و خانمیرزا اعلام کرد و افزود: بارش‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شدت می‌گیرد و در پی آن آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت وزش باد به نسبت شدید تا شدید نیز در استان حاکم است و دما برای روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش نسبی پیدا می‌کند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید