Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد :

راه‌اندازی پلتفرم اینترنتی عرضه مستقیم کالاهای اساسی در استان قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از عرضه مستقیم کالاهای اساسی از طریق 4 پلتفرم اینترنتی در استان خبر داد .

راه‌اندازی پلتفرم اینترنتی عرضه مستقیم کالاهای اساسی در استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین رضا افلاطونی در جلسه کارگروه قرارگاه امنیت غذایی و تنظیم بازار که به ریاست محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و با حضور معاون استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب افزود: برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان؛ در تلاش هستیم هشت پلتفرم عرضه مستقیم کالاهای اساسی در استان ایجاد کنیم که تاکنون چهار پلتفرم در استان راه‌اندازی شده است.

وی اظهار داشت: در این طرح هدف حمایت از پلتفرم داخلی و استانی است که بتواند در زمینه عرضه، مشارکت داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه درتامین کالاهای اساسی در استان مشکلی وجود ندارد گفت: درخصوص تامین شکر صنف و خانوار مشکلی در استان نیست که بایستی توسط صنوف جذب شود و آمادگی لازم برای توزیع این میزان شکر و روغن اختصاصی در استان را داریم.

افلاطونی افزود: در زمینه تامین روغن و شکر صنعت نیز مکاتبات لازم با وزارت جهاد کشاورزی برای تامین این اقلام انجام شده است.

وی همچنین اظهار کرد: ذخیره‌سازی مرغ و گوشت قرمز به میزان کافی در سردخانه‌های این استان انجام شده و جای هیچگونه نگرانی نیست.

افلاطونی اضافه کرد: برای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا با هماهنگی‌های انجام شده، نسبت به ذخیره‌سازی مرغ در استان اقدام شده است.

وی خاطرنشان ساخت: درآستانه سال نو و ماه مبارک رمضان گشت سیار جهاد کشاورزی با هماهنگی سایر دستگاههای اجرایی، بازرسی روزانه را بطور مستمر بر کلیه مراکز عرضه کالاهای اساسی، میدان میوه، مراکز عرضه مرغ، تخم‌مرغ، گوشت و سایر اقلام و کالاهای اساسی را دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در ایام پایان سال با توجه به وظایف محوله به ویژه درحوزه دامپزشکی، منابع طبیعی، امور اراضی و رصد و پایش بازار و کالاهای اساسی که بر عهده جهاد کشاورزی قرار داده شده بنابراین به نوعی تعطیلی در حوزه جهاد کشاورزی وجود ندارد.

افلاطونی یادآور شد: در خصوص نظارت بر نانوایی‌ها نیز اقداماتی انجام شده که در صدد راه اندازی سامانه هوشمند توزیع آرد در نانوایی‌های استان هستیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه به توزیع میوه شب عید در استان اشاره کرد و گفت: میوه شب عید به میزان کافی در انبارهای استان ذخیره سازی شده و در سطح استان عرضه خواهد شد.

افلاطونی افزود: میوه های مورد نیاز شهروندان به سه روش توزیع اینترنتی از طریق پلتفرم‌ها، مراکز عرضه مستقیم و تعاونی دستگاههای اجرایی در استان خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: باهمکاری وهماهنگی بسیج، تعزیرات، اصناف و صمت اکیپ های بازرسی تشکیل شده است.

به گفته این مقام مسئول؛ توزیع مستقیم تخم مرغ نیز در ایام پایان سال با هدف کنترل قیمت ها در استان انجام می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید