Iranian Agriculture News Agency

737 بهره‌بردار قزوینی برای تسهیلات دامدار کارت به بانک معرفی شدند

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 737 بهره‌بردار قزوینی برای تسهیلات دامدار کارت به بانک‌های عامل این استان معرفی شدند.

737 بهره‌بردار قزوینی برای تسهیلات دامدار کارت به بانک معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی روز یکشنبه در نشست بررسی وضعیت تسهیلات دامدار کارت که به صورت وبینار با حضور حسین دماوندی نژاد معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهارت کشاورزی برگزار شده بود، افزود: 15 میلیارد تومان از این اعتبارات با پیگیری صورت گرفته جذب و به بهره برداران پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون 31 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات دامدار کارت طی سه مرحله به استان قزوین اختصاص یافته و تاکنون 369 بهره بردار از این اعتبارات بهره مند شده‌اند.

تبسمی در ادامه به تشریح وضعیت پرداخت تسهیلات دامدار کارت درشهرستان‌های استان قزوین و پرداخت و گفت: در بین 6 شهرستان استان قزوین، بویین زهرا با جذب 30 درصدی بیشترین بیشترین سهم از جذب اعتبارات دامدار کارت را به خود اختصاص داده است.

این مسئول به بهره مندی استان قزوین در خصوص مراحل بعدی تخصیص اعتبارات دامدار کارت اشاره کرد و گفت: مدیران جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها باید شخصا موضوع را تا حصوص نتیجه و جذب حداکثری اعتبارات پیگیری کنند و در این راستا اطلاع رسانی شایسته به بهره برداران را در دستور کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات دامدار کارت به تسهیل تولیدات دامی، تقویت هدفمند قطب‌های تولید قراردادی و ارتقاء ارزش افزوده بخش کشاورزی منجر می‌شود.

گفتنی است در این نشست، کارشناسان حوزه دام و طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نیز خضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید