Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر خبر داد:

توزیع 12 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد تنظیم بازاری در بابلسر

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر از توزیع 12 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد تنظیم بازاری در این شهرستان خبر داد.

توزیع 12 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد تنظیم بازاری در بابلسر

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حمیدرضا رحمانی با بیان اینکه 12 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد تنظیم بازاری با قیمت مصوب به شهرستان بابلسر تخصیص داده شد، گفت: توزیع اقلام  اساسی تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر تصریح کرد: 7 تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 20 هزار تومان و 5 تن گوشت قرمز منجمد نیز با قیمت متوسط هر کیلو 120 هزار تومان به این شهرستان تخصیص داده شد که بعد از جذب آماده توزیع خواهد بود.

رحمانی با تأکید بر مطلوب بودن وضعیت موجودی کالاها اساسی در بازار، گفت: 150 تن برنج وارداتی به بابلسر تخصیص داده شد که تاکنون مقدار 30 تن برنج شامل 20 تن رقم هندی و 10 تن رقم تایلندی توسط مباشرین جذب و آماده توزیع در شهرستان است.

وی تصریح کرد: 15 تن شکر برای مصارف صنف و صنعت  از طریق اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تامین شده که به قیمت کیلویی 15 هزار و 600 تومان در اختیار قنادی ها و صنایع غذایی شهرستان قرار گرفت.

این مسوول با اشاره به اینکه در مرحله قبل توزیع کالاهای اساسی شهرستان، 16 تن برنج، 102 کارتن تخم مرغ و 19 تن شکر از طریق فروشگاه های مجاز در بابلسر توزیع شد، خاطرنشان کرد: با سودجویان و برهم‌زنندگان آرامش بازار توزیع کالاهای اساسی درشهرستان به شدت برخورد می‌کنیم و روند توزیع و قیمت کالاهای اساسی به صورت روزانه کنترل خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: تولید، توزیع و نظارت بر بازار کالاهای اساسی بر عهده جهاد کشاورزی است و مجموعه جهاد کشاورزی تا ایام ماه مبارک رمضان به صورت شبانه‌روزی بر این مراحل نظارت خواهد کرد

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید