Iranian Agriculture News Agency

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی:

توزیع ۲۹۴۵ تن گوشت مرغ و قرمز منجمد تنظیم بازاری در آذربایجان غربی

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت : در طی ماههای اخیر دو هزار و ۸۰۰ تن مرغ منجمد و ۱۴۵ تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های استان توزیع شده است.

توزیع ۲۹۴۵ تن گوشت مرغ و قرمز منجمد تنظیم بازاری در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، داود قربان نژاد در چهل و هفتمین جلسه قرارگاه تامین امنیت غذایی استان که با حضور معاون بازرسی وزارت جهاد کشاورزی به صورت وبینار با حضور مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی با موضوع تنطیم بازار شب عید برگزار شد، افزود: در آستانه شب عید و ماه مبارک رمضان نیز گوشت مرغ و قرمز منجمد مصرفی مردم استان به اندازه کافی در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره سازی شده است و هیج گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و در حال حاضر نیز در حال توزیع در بین واحدهای عرضه  هستیم. 

قربان نژاد تصریح کرد: تاکنون از طریق سامانه بازرگام ۲۱ تن مرغ منجمد یه صورت اینترنتی توزیع شده است و ادامه دارد. 

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۷۱ هزار تن مرغ منجمد در سردخانه های پشتیبانی استان ذخیره سازی شده است و این کار استمرار دارد.  

قربان نژاد خاطر نشان کرد: ۷ میلیون عدد تخم مرغ نطفه دار برای تولید جوجه یک روزه جذب استان شده که از این میزان ۵ میلیون و ۵۰۰ قطعه جوجه یکروزه تولید شده است.

وی اضافه کرد: به منظور تنظیم بازار مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان ۶۰۰ تن مرغ منجمد در بین روستاییان استان توزیع شده است و ۶۰۰ تن نیز در مرحله دوم توزیع خواهد شد.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان بیان کرد: تا کنون ۱۵۰ تن تخم مرغ نیز در سطح فروشگاه های استان توزیع شده است. 

وی اضافه کرد: همچنین در طی سال جاری حدود ۸۵ هزار و ۷۰۰ تن ذرت و ۱۰۷ هزار تن جو و ۶۰ هزار و ۱۴۵ تن سویا نیز بین واحدهای تولیدی مرغداری و دامداری ها توزیع شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید