Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد:

افزایش ضریب کشت در کشاورزی مازندران/ مصوبات سفر پیگیری شود

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید ضریب کشت در بخش کشاورزی افزایش پیدا کند و از اکنون برای اجرای مصوبات و پیگیری جذب اعتبارات تلاش کنیم.

افزایش ضریب کشت در کشاورزی مازندران/ مصوبات سفر پیگیری شود

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حسن عنایتی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه قرارگاه امنیت غذایی که به صورت وبینار با وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد با بیان اینکه 27 درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران به بخش کشاورزی اختصاص یافت و اعتبارات خوبی از سوی وزیر جهاد کشاورزی برای بخش کشاورزی مازندران در نظر گرفته شد، گفت: باید ضریب کشت در بخش کشاورزی افزایش پیدا کند و از اکنون برای اجرای مصوبات و پیگیری جذب اعتبارات تلاش کنیم.

وی بر تسریع جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز تاکید کرد و افزود: برای صدور سند زمین های کشاورزی اهتمام بیشتری صورت گیرد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: کشاورزی قراردادی هم از دیگر تاکیدات وزیر جهاد کشاورزی در سفر به مازندران بود که بر اجرای این طرح تاکید ویژه شد.

عنایتی بیان کرد: ضعف در صنایع تبدیلی و غذایی هم از دیگر مشکلات مطرح شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی بود که در این سفر اعتبارات خوبی پیش‌بینی و اختصاص یافت.

وی بر توزیع میوه شب عید تاکید کرد و افزود: باید برای توزیع و صادرات مرکبات و کیوی اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه روزانه باید پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران باشیم چراکه کشاورزی اولویت اصلی استان است و رئیس جمهور هم به این موضوع توجه ویژه داشته است، گفت: نظارت و بازرسی بازار در ایام پایانی سال بسیار مهم است و در این راستا از ظرفیت بخش خصوصی برای تنظیم و کنترل بازار استفاده بهینه شود.

عنایتی اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهیان مورد تاکید وزیر جهاد کشاورزی بود که شرکت های دانش بنیان و مراکز تولید علم باید در عرصه حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید