Iranian Agriculture News Agency

در جریان سفر یک روزه هیئت دولت به استان مازندران؛

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از شرکت زراعی دشت ناز میاندرود

در جریان سفر یک روزه هیئت دولت به استان مازندران، وزیر جهاد کشاورزی از شرکت زراعی دشت ناز میاندرود بازدید کرد.

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از شرکت زراعی دشت ناز میاندرود

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جریان هفدهمین سفر هیئت دولت، صبح امروز جمعه به همراه رئیس جمهور وارد استان مازندران شده است و به عنوان نماینده ریاست جمهوری از شهرستان های بابلسر و فریدون کنار بازدید می کند.

در ابتدای این سفر، وزیر جهاد کشاورزی از شرکت زراعی دشت ناز در میاندرود بازدید کرد که این شرکت زراعی از شرکت های تحت پوشش هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس، وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است.

گفتنی است، شرکت زراعی دشت ناز با بیش از 6 دهه سابقه فعالیت در حوزه های مختلف کشاورزی و بیش از سه دهه سابقه فعالیت در حوزه دامپروری است.

همچنین شرکت زراعی دشت ناز با اشتغال حدود 600 نفر، به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت های تولیدی برتر در بخش کشاورزی و دامپروری، خصوصا تامین بذور مورد نیاز کشاورزان استان مازندران و تولید شیر خام مشغول به فعالیت حرفه ای است.

شرکت زراعی دشت ناز با کادری مجرب و متخصص در رشته های مرتبط، به صورت کاملا تخصصی در 5300 هکتار از اراضی کشاورزی و باغی استان مازندران مشغول فعالیت بوده و حوزه فعالیت شرکت در شهرستان های میاندورود، ساری، بهشهر و گلوگاه است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید