Iranian Agriculture News Agency

ساداتی نژاد در سفر به استان مازندران خبر داد:

اختصاص بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی در سفر رئیس جمهور

سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی برای صنایع تبدیلی در استان مازندران

وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان در خصوص پروژه های مختلف بخش کشاورزی در استان مازندران در سفر ریاست جمهور به این استان خبر داد..

  اختصاص بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی در سفر رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از مجتمع کشت و صنعت دشت ناز  مازندران در سفر ریاست جمهوری به این استان، گفت: استان مازندران قلب تپنده کشاورزی ایران است و ظرفیت های بسیاری در تامین غذا دارد.

وی با بیان اینکه این استان با ظرفیت های بی نظیر خود یکی از قطب‌های مهم امنیت غذایی کشور ماست، تصریح کرد:  در مصوبات سفر تلاش شد که با توجه به ظرفیت‌های موجود  برای رفع مسایل و مشکلات در سفر اول به مازندران، ظرفیت های خوبی پیش بینی شود.

به گفته‌ی وزیر جهاد کشاورزی، بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان در خصوص  پروژه های مختلف از جمله پروژه های آبیاری و زهکشی تا پروژه های علمی و پژوهشی برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: در حوزه مرکبات،  در حوزه‌های مربوط به شالیزارهاو بحث های مربوط به آبخیزداری و تقریباً تمام حوزه‌های کشاورزی از ماهیان خاویاری، شیلات تا جنگلها و مراتع  در  پروژه‌های استان مازندران دیده شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در حدود 3 هزار میلیارد تومان نیز در خصوص  سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی برای استان مازندران دیده شده است، گفت:  یکی از ضعف های  استان مازندران در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره ارزش است که امیدواریم این سفر بتواند تحولی در حوزه کشاورزی رقم بزند.

وی ضمن دعوت از یخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی در استان مازندران، افزود: سرمایه گذاران میتوانند در حوزه های  مختلف صنایع تبدیلی و فرآوری و توسعه فناوری های نوین در حوزه کشاورزی سرمایه گذاری کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید