Iranian Agriculture News Agency

پورحیدر در گفتگو با ایانا خبر داد:

شتاب گرفتن صدور سند شش دانگ تک برگی اراضی کشاورزی در ورزقان

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورزقان از شتاب گرفتن صدور سند شش دانگ تک برگی اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

شتاب گرفتن صدور سند شش دانگ تک برگی اراضی کشاورزی در ورزقان

سعید پورحیدر در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: در راستای ثبت محدوده اراضی ملی و غیرملی ، خصوصاً در روستاهایی که رفع تداخل در آنها انجام گرفته و اراضی ملی و زراعی تعیین تکلیف گردیده است و با توجه به اهمیت و نقش صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی در کاهش دعاوی و تسهیل سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و تاکید ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی مبنی بر اولویت قرار دادن بهره برداران دارای سند ششدانگ تک برگی اراضی کشاورزی، این مدیریت اقدام به بسیج همگانی و تشکیل کلاسهای ترویجی آموزشی برای تشویق کشاورزان جهت دریافت سند ششدانگ تک برگی نموده است.

  وی افزود: از ابتدای اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی کشاورزی در شهرستان ورزقان ،برای 850 قطعه از اراضی کشاورزی به مساحت 672 هکتار سند ششدانگ تک برگی صادر گردیده است.       

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورزقان ادامه داد: در سالجاری حدود 271 قطعه از زمین های کشاورزی شهرستان به مساحت 85 هکتار با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان تثبیت مالکیت گردیده و 112 نفر از کشاورزان صاحب سند ششدانگ تک برگی شده اند.

 پورحیدر تصریح کرد: این مدیریت در تلاش است همه امکانات را بکار گیرد تا تمامی اراضی کشاورزی دارای سند ششدانگ تک برگی گردد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید